تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
کد خبر : 34729

واگذاری زمین به ۷۴ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت شهرستان شهرضا

واگذاری زمین به ۷۴ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت شهرستان شهرضا

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا خبر داد؛ واگذاری زمین به ۷۴ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت شهرستان شهرضا رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا از واگذاری ۳۷ پلاک مسکونی به ۷۴ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت این شهرستان به قید قرعه خبر داد. به گزارش دنیای اسرار؛ به مناسبت فرارسیدن عید غدیر

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا خبر داد؛
واگذاری زمین به ۷۴ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت شهرستان شهرضا
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا از واگذاری ۳۷ پلاک مسکونی به ۷۴ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت این شهرستان به قید قرعه خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار؛ به مناسبت فرارسیدن عید غدیر مراسم قرعه‌کشی زمین‌های در نظر گرفته شده برای طرح جوانی جمعیت در شهرستان شهرضا با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی و متقاضیان این طرح برگزار شد.

محمدحسن نادری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا در حاشیه این مراسم اظهار کرد: با پیگیری‌های بعمل آمده به لطف خدا به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در شهرستان شهرضا که مشمول قانون جوانی جمعیت بودند به قید قرعه زمین واگذار شد.

وی افزود: این اراضی شامل ۳۷ پلاک مسکونی در مجموع به مساحت هفت هزار و ۴۰۰ مترمربع است که به ۷۴ خانوار مشمول که فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها متولد ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد هستند واگذار شد.

نادری خاطرنشان کرد: در شهرستان شهرضا مطابق با ثبت‌نام‌های بعمل آمده بالغ بر ۱۷۳ نفر متقاضی این طرح بودند که پس از بررسی‌های لازم ۱۱۷ نفر آنان حائز شرایط شناخته شدند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان