تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
کد خبر : 35329

جشنواره ملی کاریکاتور مدیریت بهینه مصرف برق برگزار میشود

جشنواره ملی کاریکاتور مدیریت بهینه مصرف برق برگزار میشود

دبیر جشنواره ملی کاریکاتور مدیریت بهینه مصرف برق با بیان اینکه شرکت در جشنواره ملی کاریکاتور برای تمام هنرمندان کشور آزاد است، از فراخوان جشنواره ملی کاریکاتور مدیریت بهینه مصرف برق به میزبانی استان همدان خبر داد و به شرح جزئیات محوریت آثار و چگونگی حضور در این رویداد پرداخت. به گزارش دنیای اسرار: احمدرضا

Print Friendly, PDF & Email

دبیر جشنواره ملی کاریکاتور مدیریت بهینه مصرف برق با بیان اینکه شرکت در جشنواره ملی کاریکاتور برای تمام هنرمندان کشور آزاد است، از فراخوان جشنواره ملی کاریکاتور مدیریت بهینه مصرف برق به میزبانی استان همدان خبر داد و به شرح جزئیات محوریت آثار و چگونگی حضور در این رویداد پرداخت.

به گزارش دنیای اسرار: احمدرضا روزبیانی بیان کرد: این جشنواره با محوریت بهینه‌سازی و مدیریت مصرف انرژی برق در شهریور ماه سال‌جاری به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موضوعات این جشنواره گفت: «صرفه جویی در مصرف برق؛ نیاز امروز، ضرورت فردا»، «مصرف بهینه برق مشارکت در تامین رفاه عمومی»، «انرژی برق یک سرمایه ملی است، آن را هدر ندهیم»، «برق جریان زندگی است، بهینه مصرف کنیم»، و «برق نعمت است، صرفه‌جویی فرصت است» از جمله موضوعات این جشنواره است.

دبیر جشنواره ملی کاریکاتور مدیریت بهینه مصرف برق تصریح کرد: «فرهنگ مصرف بهینه را به فرزندانمان بیاموزیم»، «فرهنگ مدیریت مصرف یعنی استفاده بهینه از برق در ساعات اوج بار»، «تولید انرژی پاک، ضامن سلامتی و حفظ محیط زیست» و «با رعایت دمای ۲۴ درجه سانتیگراد آسایش در زندگی را تجربه کنید» از دیگر موضوعات این جشنواره است.

وی با بیان اینکه شرکت در جشنواره ملی کاریکاتور برای تمام هنرمندان کشور آزاد است، گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به صورت دیجیتال، با فرمت JPG یا TIF با رزولیشن ۳۰۰ به همراه مشخصات فردی به سایت جشنواره ارسال کنند.

روزبیانی با اشاره به اینکه هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال حداکثر ۵ اثر با موضوعات جشنواره است، افزود: آثاری که در جشنواره‌های دیگر جایزه گرفته‌اند مجاز به شرکت نیستند.

وی تصریح کرد: جشنواره ملی کاریکاتور مدیریت بهینه مصرف برق در سه بخش حرفه‌ای، آماتور و داخلی برگزار می‌شود، که در بخش داخلی افرادی که مرتبط با شرکت‌های زیر مجموعه توانیر باشند، مجاز به شرکت هستند.

دبیر جشنواره ملی کاریکاتور مدیریت بهینه مصرف برق با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ۱۶ شهریور ماه سال ۱۴۰۲ است، اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.festivalenergy.ir مراجعه و یا با تلفن‌های ۰۸۱۳۸۲۷۶۶۴۷ و ۰۹۱۸۳۱۱۳۷۵۶ (در پیام‌رسان‌های ایتا و بله) تماس حاصل شود.

روزبیانی با اشاره به برگزاری ۵ جشنواره ملی با محوریت مدیریت مصرف توسط شرکت توانیر و به میزبانی شرکت‌های توزیع برق کشور عنوان کرد: علاوه بر برگزاری جشنواره ملی کاریکاتور به میزبانی استان همدان، جشنواره ملی نمایش عروسکی ویژه کودکان و نوجوانان به میزبانی استان لرستان و جشنواره ملی قصه گویی «چراغ» به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره ملی فیلم کوتاه «خانه روشن» نیز به میزبانی شرکت توزیع برق استان زنجان و جشنواره ملی برق و رسانه به میزبانی وزارت نیرو و شرکت توانیر برگزار می‌شود.

روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان