تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۲۲
کد خبر : 36038

آغاز بیست و یکمین مسابقات ملی مهارت رشته جواهرسازی از 3 لغایت 6 آبان ماه 1402 در اصفهان

آغاز بیست و یکمین مسابقات ملی مهارت رشته جواهرسازی از 3 لغایت 6 آبان ماه 1402 در اصفهان

مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان : آغاز بیست و یکمین مسابقات ملی مهارت رشته جواهرسازی از 3 لغایت 6 آبان ماه 1402 در اصفهان   به گزارش دنیای اسرار: آرش اخوان طبسی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان از برگزاری بیست و یکمین مسابقات ملی مهارت رشته جواهرسازی از 3

Print Friendly, PDF & Email

مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان :

آغاز بیست و یکمین مسابقات ملی مهارت رشته جواهرسازی از 3 لغایت 6 آبان ماه 1402 در اصفهان

 

به گزارش دنیای اسرار: آرش اخوان طبسی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان از برگزاری بیست و یکمین مسابقات ملی مهارت رشته جواهرسازی از 3 لغایت 6 آبان ماه 1402 به میزبانی این استان در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رجایی اصفهان خبر داد.
اخوان طبسي افزود: در بیست و یکمین مسابقات ملی مهارت رشته جواهرسازی، 26 رقابت کننده از استان های اصفهان، قزوین، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، قم، خراسان جنوبی، همدان، کرمان، هرمزگان، یزد، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، اردبیل، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان و فارس به رقابت می پردازند و نفرات برتر به اردوهای جهانی مسابقات 2024 لیون فرانسه اعزام خواهند شد.
گفتنی است: حامیان برگزاری این دوره از مسابقات، انجمن تولیدکنندگان و صادر کنندگان طلا و جواهر نقره و سنگ های قیمتی استان اصفهان و مجتبی غلام زاده مؤسس و مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد دنیای طلا می باشد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان بيان داشت: نظر به جایگاه مهارت آموزی در برنامه های توسعه اشتغال و نقش موثر در کاهش نرخ بیکاری و باهدف بالا بردن سطح مهارت در جامعه همه ساله مسابقات ملی مهارت در سه سطح شهرستان، استان و کشور برگزار می گردد و برترینهای ملی دو سالانه در مسابقات جهانی با حضور قریب 77 کشور به رقابت می پردازند.
وي افزود: در این راستا اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از سال 1392 تا کنون بصورت فعال در مسابقات حضور داشته و موفقیت های چشمگیری را حاصل نموده است .
لازم به ذكر است: اين مسابقات با هدف ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در کشور، جلب نظر بنگاه¬هاي اقتصادي، صنايع و صنوف در ارتقاء مهارت شاغلان و توسعه مشاركت صنايع و صنوف با بخش هاي آموزشي، ايجاد فرصتي مناسب جهت تبادل فني و تجارب حرفه¬اي بين شاغلان و بنگاه¬های اقتصادی، شناسايي كمبودهاي موجود در آموزش¬هاي فني و حرفه¬اي براي شاغلان و برنامه¬ريزي براي رفع آنها، به¬ هنگام سازي دانش و توانايي شاغلان و همچنين شناسايي نخبگان و استادكاران مهارتي و در نتيجه رشد توليد برگزار می گردد.
گفتني است: علاقه مندان مي توانند از تاريخ مذكور از ساعت 9 الي 12 ، 14 الي 16 از سايت برگزاري اين دوره از مسابقات بازديد به عمل آورند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان