تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸
کد خبر : 38874

درخشش هنرستان تربیت بدنی دخترانه شهرستان خمینی شهر در استان اصفهان

درخشش هنرستان تربیت بدنی دخترانه شهرستان خمینی شهر در استان اصفهان

هنرستان تربیت بدنی دخترانه سما دانشگاه آزاد خمینی شهر با کسب ۴ رتبه اول در مسابقات المپیاد همگانی سما استان اصفهان شایسته دریافت کاپ اول مسابقات شد. به گزارش  دنیای اسرار: الهه کاظمی مدیر هنرستان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت ورزش رویکرد هنرستان سما را آموزش ورزش، ایجاد نشاط و سربلندی

Print Friendly, PDF & Email

هنرستان تربیت بدنی دخترانه سما دانشگاه آزاد خمینی شهر با کسب ۴ رتبه اول در مسابقات المپیاد همگانی سما استان اصفهان شایسته دریافت کاپ اول مسابقات شد.
به گزارش  دنیای اسرار: الهه کاظمی مدیر هنرستان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت ورزش رویکرد هنرستان سما را آموزش ورزش، ایجاد نشاط و سربلندی دانست و افزود: هنرستان دخترانه تربیت بدنی سما به عنوان تنها هنرستان تربیت بدنی در شهرستان خمینی شهر در مسابقات المپیاد همگانی بین مدارس سما استان اصفهان در رشته های پلانک، پرتاب توپ بسکتبال، طناب زنی و مسابقه گروهی طناب کشی حائز رتبه اول و در مسابقات دارت حائز رتبه سوم و پس از اجتماع امتیازات این هنرستان شایسته دریافت کاپ اول مسابقات استان شد.
وی با اشاره به وجود ۵۵ هیات ورزشی در شهرستان خمینی شهر گفت: حضور چشمگیر دانش آموزان این هنرستان در سال ۱۴۰۲ در مسابقات شهرستانی به حدی بوده است که این هنرستان در بخش های تیمی و انفرادی در مسابقات بدمینتون، شطرنج، طناب زنی و هندبال حائز رتبه دوم در شهرستان و در مسابقات والیبال حائز رتبه سوم می باشد.
کاظمی با اشاره به حضور دانش آموزان مستعد در این هنرستان افزود: اکنون زهرا رضازاده در رشته کاراته و فاطمه حیدرپور در رشته بسکتبال عضو تیم ملی نوجوانان و جوانان می باشند که از افتخارات این مدرسه است.
لازم به ذکر است ایشان موفقیت این هنرستان را در وجود نیروهای توانمند دانست که برگزاری المپیاد همگانی، همایش های مختلف، دوره های داوری و کارگاه های اختصاصی (تیپینگ، ماساژ، کاربرد فیزیک در ورزش و…) گواهی این مدعاست.
پل ارتباطی با این هنرستان تماس با: ۳۳۶۶۹۱۷۲

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان