تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
کد خبر : 11977

سنگ آهن مورد نیاز ذوب آهن را تامین خواهیم کرد

سنگ آهن مورد نیاز ذوب آهن را تامین خواهیم کرد

تاکید مجدد وزیر صنعت ، معدن و تجارتدر غرفه ذوب آهن اصفهان: سنگ آهن مورد نیاز ذوب آهن را تامین خواهیم کرد به گزارش دنیای اسرار:دکتر رضا رحمانی وزیر صنعت ، معدن و تجارت و مهندس حمید فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق

Print Friendly, PDF & Email

تاکید مجدد وزیر صنعت ، معدن و تجارتدر غرفه ذوب آهن اصفهان:

سنگ آهن مورد نیاز ذوب آهن را تامین خواهیم کرد

به گزارش دنیای اسرار:دکتر رضا رحمانی وزیر صنعت ، معدن و تجارت و مهندس حمید فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید در غرفه شرکت حضور یافتند .

دکتر رحمانی با تاکید مجدد بر این که سنگ آهن مورد نیاز ذوب آهن اصفهان را تامین و حضورا ابلاغ خواهد شد گفت : ذوب آهن اصفهان با امضای تفاهم نامه های مختلف در این نمایشگاه فرصت را مغتنم دانسته و بهترین بهره را برده است .

مهندس فولادگر در گفتگو با خبرنگار آتشکار گفت : برای اولینبار است که تمامی صنایع در یک مجموعه جمع شده و نیازهای خود را عرضه می کنند و این فرصتی است برای سازندگان ، نخبگان و مراکز دانش بنیان که با صنایع و مجتمع های صنعتی به یک هم افزایی در جهت کسب تکنولوژی و بومی سازی برسند . وی رونق تولید رادر گرو نهضت ساخت داخل دانست و خاطر نشان ساخت : در بحث سخت افزاری و نرم افزاری راه را برای نهضت ساخت داخل در دولت و مجلس فراهم کرده ایم و با تصویب قوانین خاص واردات کالاها و تجهیزاتی که در داخل امکان ساخت آن فراهم است کاملا ممنوع باشد تااقتصاد و صنعت به شکوفایی برسد .

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای گفت : در این قانون پیش بینی شده تا شرکت ها نیازمند به قطعات نیازهای خود و نخبگان و شرکت های دانش بنیان ، توانمندی ها خود را ثبت تا با این روش بومی سازی هدفمند شود  و موازی کاری نیز حذف گردد .

در این بازدید مجید مرادیان معاون روابط عمومی شرکت ضمن تشریح شرایط ذوب آهن اصفهان برای حاضرین گفت : در سال رونق تولید این شرکت مورد بی مهری قرار گرفته و به علت عدم تامین سنگ آهن مورد نیاز خود تنها با ۶۰ در صد ظرفیت درحال کار می باشد .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان