تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
کد خبر : 14509

گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان تربیت بدنی و سلامت مناطق و نواحی استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد .

گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان تربیت بدنی و سلامت مناطق و نواحی استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان  برگزار شد .

گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان تربیت بدنی و سلامت مناطق و نواحی استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد . گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان تربیت بدنی و سلامت مناطق و نواحی استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در محل مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شماره سه شهر اصفهان برگزار شد

Print Friendly, PDF & Email

گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان تربیت بدنی و سلامت مناطق و نواحی استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد .

گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان تربیت بدنی و سلامت مناطق و نواحی استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در محل مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شماره سه شهر اصفهان برگزار شد .


به گزارش دنیای اسرار: در دوازدهمین روز از آبان ماه ۱۳۹۸ مدیرکل آموزش و پرورش استان در گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان تربیت بدنی و سلامت مناطق و نواحی استان ضمن گرامی داشت ایام ربیع الاول با اشاره به اهمیت حوزه تربیت بدنی و شرایط آموزش و پرورش استان اظهار داشت : بیش از ۸۵۰ هزار دانش آموز در آموزش و پرورش استان اصفهان تحصیل می کنند و قطعا فضاهای آموزشی پاسخگوی این جمعیت دانش آموز نیست .

وی در ادامه افزود : درسالهای گذشته با رشد سالانه جمعیت دانش آموزی ، سرانه ورزشی آنطور که می بایست رشد چشمگیری نداشته است اما اخیرا اتفاقات خوبی رقم خورده و خیرین بزرگوار به کمک این حوزه آمده اند و امروز شاهد افتتاح سالن های ورزشی و زمین چمن هایی در استان هستیم که با همت این عریزان به ثمر نشسته است و خرسندیم که خیرین ما به این نتیجه رسیده اند که در حوزه ورزش سرمایه گذاری نمایند .

مدیرکل آموزش

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان