تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
کد خبر : 14522

فرماندار اصفهان: رونق تولید زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات است

فرماندار اصفهان: رونق تولید زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات است

فرماندار اصفهان: رونق تولید زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات است به گزارش دنیای اسرار:سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان تأکید کرد: ما باید زمینه عرضه و معرفی محصولات سالم و ارگانیک به مردم را فراهم ساخته و فرهنگ سازی لازم در این راستا، صورت پذیرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون

Print Friendly, PDF & Email
فرماندار اصفهان:

رونق تولید زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات است

به گزارش دنیای اسرار:سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان تأکید کرد: ما باید زمینه عرضه و معرفی محصولات سالم و ارگانیک به مردم را فراهم ساخته و فرهنگ سازی لازم در این راستا، صورت پذیرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه مدیریت بخش میادینمیوه و محصولات کشاورزی شهرستان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «سال رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تأکید کرد: ما باید از تولید حمایتکنیم، چراکه رونق تولید زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات است.فرما
ندار اصفهان افزود: دسترسیآسان تولیدکننده و مصرف کننده به سردخانه های نگهداری در کنار میادین میوه و ترهبار، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید اقدامات کارشناسی در این خصوص صورتپذیرد.
وی با تأکید بر اینکه ما باید درجهت سلامت مردم، گام برداریم، گفت: ما باید زمینه عرضه و معرفی محصولات سالم وارگانیک به مردم را فراهم ساخته و فرهنگ سازی لازم در این راستا، صورت پذیرد.
سیستانی تصریح کرد: سازمانساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، فضای مناسبی را در میدان مرکزی میوه وتره بار و بازارهای کوثر جهت توزیع و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی ویژه و ارگانیکاختصاص دهد.
فرماندار اصفهان افزود: انشاء ا…با تشکیل جلسات پی در پی و ارائه راهکارها و رفع مشکلات موجود، شاهد پیشرفت بهترامور و خدمت صادقانه به مردم باشیم.  
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان