تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
کد خبر : 14635

تکیه بر توانمندی های موجود باعث توسعه سنندج می شود

تکیه بر توانمندی های موجود باعث توسعه سنندج می شود

معاون وزیر کشور: تکیه بر توانمندی های موجود باعث توسعه سنندج می شود معاون ‌عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: سنندج از شهرهایی است که ظرفیت و پتانسیل اجرای ایده‌های خلاقانه و نوآورانه را دارد و همین امر می‌تواند زمینه ساز توسعه شود. به گزارش  دنیای اسرار-سنندج، مهدی جمالی نژاد ظهر

Print Friendly, PDF & Email

معاون وزیر کشور:

تکیه بر توانمندی های موجود باعث توسعه سنندج می شود

معاون ‌عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: سنندج از شهرهایی است که ظرفیت و پتانسیل اجرای ایده‌های خلاقانه و نوآورانه را دارد و همین امر می‌تواند زمینه ساز توسعه شود.

به گزارش  دنیای اسرار-سنندج، مهدی جمالی نژاد ظهر یکشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر سنندج، اظهار داشت: توسعه و پیشرفت هر شهری زمانی با یک جهش شروع شده است و در شهری مانند سنندج با پیشینه و قدمت تاریخی که دارد، اگر وفاق و همدلی در بین مجموعه های مختلف وجود داشته باشد و حرکت‌ها شتاب پیدا کند توسعه روز افزون شهری اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرها اگر بدرستی مورد استفاده قرار گیرند محرکی برای توسعه و پیشرفت می‌شوند، افزود: برای پیشبرد اهداف توسعه ای باید برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت توسعه مدیریت شهری تدوین شود که برای شهری همانند سنندج باید تاکنون چندین برنامه تدوین شده بود و انتظار می‌رود مدیران شهری و اعضای شورا با همکاری و هماهنگی در راستای تدوین این گونه برنامه ها تلاش کنند.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: شورای شهر و مسئولان سازمان‌های مختلف باید افق خود را عمیق‌تر از گذشته کرده و در راستای توسعه شهر گام‌های بلندتری بردارند و با کارهای خلاقانه و استفاده از ظرفیت‌های موجود درآمدهای پایدار وارد شهرداری کنند.

جمالی نژاد با بیان اینکه تهیه ماشین آلات و برخی اقدامات دیگر جهش و توسعه ایجاد نمی‌کند، یادآور شد: جهش با کارهای خلاقانه و دیدگاه‌های نو حاصل می‌شود به شرطی که این اراده در همه وجود داشته و با استفاده از سلیقه‌ها و دیدگاه‌های جمعی هدف واحدی دنبال شود.

وی بیان کرد: ثبات مدیریتی زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت در شهرها است و البته در برخی شهرها این ثبات خیلی کم بوده و این مساله بزرگترین ضربه را به مدیریت شهری می‌زند.

معاون ‌عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مختلف باید به شهرداری کمک کنند، گفت: شهرداری سنندج خیز خوبی برای پروژه های عمرانی برداشته و هم‌ اکنون دوره‌ای طلایی وجود دارد که باید عزم خود را جزم کرده و از این دوره بهترین استفاده را برد.

جمالی نژاد اظهار داشت: سازمان شهرسازی در شهرداری‌ها بسیار مهم است و نقش اساسی در توسعه شهر دارد بنابراین می توان در این حوزه با بهره‌گیری از ایده‌های نوآورانه آدم‌های خوش فکر در حوزه شهرسازی به توسعه و پیشرفت بیشتر شهر کمک کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان