تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
کد خبر : 31362

لزوم صرفه جویی مردم استان اصفهان در مصرف گاز

لزوم صرفه جویی مردم استان اصفهان در مصرف گاز

 مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته و همکاری خوب مردم، در استان اصفهان روزانه به طور متوسط ۶۰۰ هزار متر مکعب گاز صرفه جویی شده است. به گزارش دنیای اسرار:ابوالقاسم عسگری  با بیان اینکه مصرف گاز در روز‌های اخیر روزانه ۵۰ میلیون متر مکعب است گفت: در چهار

Print Friendly, PDF & Email

 مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته و همکاری خوب مردم، در استان اصفهان روزانه به طور متوسط ۶۰۰ هزار متر مکعب گاز صرفه جویی شده است.

به گزارش دنیای اسرار:ابوالقاسم عسگری  با بیان اینکه مصرف گاز در روز‌های اخیر روزانه ۵۰ میلیون متر مکعب است گفت: در چهار روز گذشته ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار متر مکعب گاز صرفه جویی شده که به طور متوسط روزانه ۶۰۰ هزار متر مکعب گاز صرفه جویی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: از چهارشنبه تا جمعه بیش از هزار بازرسی از ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی صورت گرفت که ۳۰۰ مورد آن اعمال قانون شدند.

او به مصرف روزانه بیش از ۷۰۰ میلیون متر مکعب گاز در کشور اشاره کرد و گفت: شرکت گاز پویشی به نام یک اتاق گرم برای هر ساختمان را برای فرهنگسازی و صرفه جویی گاز در فصل سرما راه اندازی کرده تا با مدیریت گاز به دیگر هموطنان به ویژه در شمال کشور گاز رسانی شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: اجرای این پویش منجر به صرفه جویی ۷۵ درصدی گاز در هر خانه می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان