تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
کد خبر : 10307

سیلاب ناگهانی مشهد اردهال ۳ خودرو را برد

سیلاب ناگهانی مشهد اردهال ۳ خودرو را برد

سیلاب ناگهانی مشهد اردهال ۳ خودرو را برد به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس:دیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: سیلاب ناگهانی شب گذشته در مشهد اردهال کاشان باعث آب‌بردگی ۳ خودرو شد که ۲ نفر در اثر این حادثه جان باختند. منصور شیشه فروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سیلاب

Print Friendly, PDF & Email

سیلاب ناگهانی مشهد اردهال ۳ خودرو را برد

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس:دیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: سیلاب ناگهانی شب گذشته در مشهد اردهال کاشان باعث آب‌بردگی ۳ خودرو شد که ۲ نفر در اثر این حادثه جان باختند.

منصور شیشه فروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سیلاب ناگهانی شب گذشته در مشهد اردهال کاشان باعث آب‌بردگی ۳ خودرو شد که ۲ نفر در اثر این حادثه جان باختند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: طی روزهای چهارشنبه تا جمعه در ساعات بعد از ظهر و شب شرایط بارش های شدید ناگهانی، سیلاب محلی و تندباد شدید موقتی در مناطق کوهپایه ای استان وجود دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت بحران استان هشدارهای لازم در رابطه با عدم توقف افراد در دره رودها، کوهپایه‌ها و مسیل‌ها را به ساکنان و گردشگران در این مناطق اعلام کرده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان