تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
کد خبر : 13251

۱۸ واحد مجتمع خواروبار اصفهان از طریق مزایده به متقاضیان واگذار می شود/ تبدیل مجتمع به مرکز مبادلات تجاری کشور

۱۸ واحد مجتمع خواروبار اصفهان از طریق مزایده به متقاضیان واگذار می شود/ تبدیل مجتمع به مرکز مبادلات تجاری کشور

۱۸ واحدمجتمع خواروبار اصفهان از طریق مزایده به متقاضیان واگذار می شود/ تبدیل مجتمع بهمرکز مبادلات تجاری کشور مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌ های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: ۱۸ واحد مجتمع خواروبار، خشکبار و مواد غذایی اصفهان از طریق مزایده به متقاضیان واگذار می شود. به گزارش دنیای اسرار، محمد مجیری اظهار کرد:

Print Friendly, PDF & Email

۱۸ واحدمجتمع خواروبار اصفهان از طریق مزایده به متقاضیان واگذار می شود/ تبدیل مجتمع بهمرکز مبادلات تجاری کشور

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌ های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: ۱۸ واحد مجتمع خواروبار، خشکبار و مواد غذایی اصفهان از طریق مزایده به متقاضیان واگذار می شود.

به گزارش دنیای اسرار، محمد مجیری اظهار کرد: مغازه های فروش و عرضه آجیل و خشکبار در شهر اصفهان در خیابان های ولی عصر، عبدالرزاق و جهاد تجمع دارند که برای رفاه شهروندان به منظور عبور و مرور بهتر، شهرداری اصفهان اقدام به راه اندازی مجموعه ای در میدان میوه و تره بار برای ساماندهی این مغازه ها کرده است.

وی ادامه داد: در همین راستا و در فاز اول این پروژه ۴۵ سوله و دفتر کار احداث شده است که در حال حاضر از طریق برگزاری مزایده آماده واگذاری ۱۸ مورد از آنها به متقاضیان هستیم.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌ های کشاورزی شهرداری اصفهان افزود: این واگذاری از ۱۶ شهریورماه سال جاری آغاز شده و تا هفتم مهرماه هم ادامه دارد.متقاضیان می توانند برای دریافت اسناد مزایده و اطلاعات بیشتر به دبیرخانه سازمان به آدرس کنار گذرغربی بزرگراه شهید صیاد شیرازی، حدفاصل خیابان‌های هشت بهشت و رکنالدوله، نبش کوچه احسان، پلاک پنج مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه ۲۷ واحد دیگر از مجتمع صنفی عمده فروشان خواروبار، خشکبار و مواد غذاییاصفهان در قالب سه لاین واگذار می شود، تصریح کرد: در فاز نهایی نیز ۶۶ واحد دیگردر میدان میوه و تره بار با همکاری بخش خصوصی ساخته خواهد شد.

مجیری گفت: به طور کلی مجتمع خوار و بار و مواد غذایی اصفهان دارای ۱۱۱ واحد است که از نظر دسترسی به راه های ارتباطی مهم کشور مانند تهران، شیراز و بندرعباس در موقعیت مطلوبی قرار گرفته و به یکی از مراکز مبادلات تجاری کشور تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط واگذاری این واحدها، اظهار کرد: واگذاری همه واحدها به صورت فروش امتیاز سرقفلی با شرایط نقد و اقساط انجام می گیرد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌ های کشاورزی شهرداری اصفهان افزود: واحدهای صنفی خواروبار فعال در خیابان‌های جهاد، عبدالرزاق و ولی‌عصر(عج) پس از استقرار در مجتمع واحدهای صنفی در میدان مرکزی میوه و تره بار باید واحدهای قبلی را تعطیل کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان