تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
کد خبر : 15941

برگزاری بیست و هشتمین نشست معاونان فنی و عمرانی کلانشهرها به میزبانی شهرداری اصفهان

برگزاری بیست و هشتمین نشست معاونان فنی و عمرانی کلانشهرها به میزبانی شهرداری اصفهان

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان خبر داد: برگزاری بیست و هشتمین نشست معاونان فنی و عمرانیکلانشهرها به میزبانی شهرداری اصفهان معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از برگزاری بیست و هشتمین نشست معاونان فنی و عمرانی کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری اصفهان در دی ماه سال جاری خبر داد.  به گزارش دنیای اسرار:ن ایرج مظفر اظهار

Print Friendly, PDF & Email

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

برگزاری بیست و هشتمین نشست معاونان فنی و عمرانیکلانشهرها به میزبانی شهرداری اصفهان

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از برگزاری بیست و هشتمین نشست معاونان فنی و عمرانی کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری اصفهان در دی ماه سال جاری خبر داد. 

به گزارش دنیای اسرار:ن ایرج مظفر اظهار کرد: نشست معاونان فنی و عمرانی کلانشهر ها به منظور تبادل تجربیات موفق عمرانی کلانشهرها با یکدیگر و همچنین افزایش توان علمی و تخصصی در اجرای پروژه های عمرانی، برقراری ارتباط موثر با معاونان، مدیران کل و روسای ادارات فنی و عمرانی دستگاه‌ها، سازمان‌های اداری اجرایی مرتبط جهت تقویت و پاسخ به نیازهای مقتضی و عمرانی کلان‌ شهرها برگزار می شود.

وی ادامه داد: بیست و هشتمین نشست معاونین فنی و عمرانی کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری اصفهان در روزهای ۲۵ و ۲۶ دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.    

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان افزود: اولین نشست تخصصی معاونان فنی و عمرانی کلان ‌شهرهای کشور در آذرماه سال ۱۳۷۸در شهر مقدس مشهد برگزار شد و پس از آن به صورت دوره ای به میزبانی سایر کلانشهرهای ایران ادامه یافته و برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این نشست دو روزه معاونان فنی و عمرانی ۱۸ کلانشهر کشور حضور خواهندداشت، تصریح کرد: موضوعاتی مانند نگهداشت تاسیسات شهری و افزایش ایمنی پل ها وسازه های عمرانی، استفاده از توانمندی دارایی و مزیت نسبی استان های مختلف برای تامین مصالح نظیر قیر، سنگ، سیمان و آهن آلات، توسعه عرصه های عمومی و فضاهای بازهمگانی پیاده محور و مسائل جاری و تجارب موفق کلانشهرها در امور عمران شهری به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد.

مظفر افزود: در دومین روز برگزاری این نشست برنامه ریزی برای بازدید معاونان فنی و عمرانی کلانشهرها از پروژه های شاخص عمرانی شهرداری اصفهان را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: نمایندگان شهرهایی همچون تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، قم، اهواز، کرمانشاه، همدان، ارومیه، رشت، زاهدان، کرمان، یزد، اردبیل، بندر عباس و اراک در این نشست دو روزه حضور دارند.



Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان