تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
کد خبر : 16279

نکات موثر در سرعت اینترنت مخابرات منطقه اصفهان

نکات موثر در سرعت اینترنت مخابرات منطقه اصفهان

نکات موثر در سرعت اینترنت مخابرات منطقه اصفهان به گزارش دنیای اسرار:مشترکین اینترنت مخابرات منطقه اصفهان لازم است قبل از تماس با سامانه ۲۰۲۰ در خصوص مشکل پایین بودن سرعت اینترنت به نکات اساسی و مهم  فیزیکی فضای موجود خود توجه نمایند و از لحاظ کم کردن خطای احتمالی در ارتباطات  اطمینان لازم را داشته

Print Friendly, PDF & Email


نکات موثر در سرعت اینترنت مخابرات منطقه اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:مشترکین اینترنت مخابرات منطقه اصفهان لازم است قبل از تماس با سامانه ۲۰۲۰ در خصوص مشکل پایین بودن سرعت اینترنت به نکات اساسی و مهم  فیزیکی فضای موجود خود توجه نمایند و از لحاظ کم کردن خطای احتمالی در ارتباطات  اطمینان لازم را داشته باشند .
  احمد تمیزی کارشناس مسئول بازاریابی و فروش ، در برنامه رادیویی چترارتباط ، در پاسخگویی به سوالات مطرح شده در سامانه ۳۶۳۶ در خصوص آیتم سرعت اینترنت اظهار داشت : سرعت اینترنت به پارامترهای مختلف بستگی دارد و مشترک در بیشتر موارد با در نظر گرفتن پارامترهای موثر می توانند مشکلات  ناشی از کم  شدن سرعت را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام نماید .
تمیزی در خصوص عوامل مهم  کلیدی در سرعت بیان داشت : زمانی که مشترکین پهنای باند و سرعت خود را افزایش می دهند لزوما دلیل بردریافت سرعت بالا در مقصد نمی باشد . 
مشترک باید به این نکته توجه نماید که سرعت و پهنای باند بالا ، موجب ایجاد حساسیت بیشتر به نویز می گردد .
تمیزی نکات مهم در به حداقل رساندن نویز را به شرح زیر اعلام نمود و از مشترکین محترم در سطح استان خواست که موارد زیر را در زمان کاهش سرعت اینترنت به دقت بررسی نمایند .
نکته اول : شماره تلفن مشترکی که سرویس ADSL برروی آن فعال می باشد باید در کلیه کلیدهای متصل به دو شاخه، با اسپیلیتر ( Splitter ) از کابل مربوط به مودم جدا گردد و همچنین برای  استفاده کنند و یا Device های مثل دستگاه پوز و … متصل به خط تلفن نیز جهت کاهش نویز از دستگاه اسپیلیتر استفاده گردد.
نکته دوم : مشترکین در هنگام کاهش سرعت اینترنت ابتدا از طریق پریز متصل در ورودی منزل ، میزان سرعت اینترنت خود را بررسی نمایند چنانچه سرعت مورد قبول بود نتیجه میگیریم که اتصالات داخلی دارای مشکل می باشد و در غیر اینصورت مشترک می تواند از طریق تماس با سامانه ۲۰۲۰ مشکل خود را باکارشناسان در میان بگذارد .
نکته سوم :مشترکین استفاده کننده از سرویس سانترال باید الزاما خط تلفن و خط اینترنت را از یکدیگر جدا نمایند تا مشکل نویز و سرعت برطرف گردد .کارشناس مسئول بازاریابی و فروش در پایان یادآور شد : مشترکین گرامی ADSL  مخابرات منطقه اصفهان می توانند با مراجعه به سایت Adsl.tci.ir  از سرویس ها و خدمات جدید شرکت آگاهی یافته و بنا به حجم و سرعت مورد نظر خود ، سرویس مد نظر خود را انتخاب و یا تغییر دهند .
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان