تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
کد خبر : 19260

فراهم شدن برگزاری انتخابات انجمن صنفی مخابرات منطقه اصفهان

فراهم شدن برگزاری انتخابات انجمن صنفی مخابرات منطقه اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:سرپرست جدید مخابرات منطقه اصفهان در نشستی با اعضای هیئت موسس انجمن صنفی مخابرات استان گفت : مخابرات منطقه اصفهان با تامین کلیه ی پیش نیازهای لازم، آمادگی کامل برای برگزاری پرشور انتخابات انجمن صنفی این منطقه را داراست.دکترناصر مشایخی در این نشست که جهت برنامه ریزی برگزاری انتخابات انجمن صنفی کارکنان

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:سرپرست جدید مخابرات منطقه اصفهان در نشستی با اعضای هیئت موسس انجمن صنفی مخابرات استان گفت : مخابرات منطقه اصفهان با تامین کلیه ی پیش نیازهای لازم، آمادگی کامل برای برگزاری پرشور انتخابات انجمن صنفی این منطقه را داراست.
دکترناصر مشایخی در این نشست که جهت برنامه ریزی برگزاری انتخابات انجمن صنفی کارکنان مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد؛اظهار کرد : با اقدامات صورت گرفته همه ی توان مجموعه مخابرات برای برگزاری هر چه بهتر این انتخابات بسیج شده و امیدوارم شاهد حضور پر شور همه کارکنان عزیز در این فرآیند باشیم.
گفتنی است در این جلسه وزیریان و سلیمانی راد از اعضای هیات موسس این انجمن نیز به ارائه دغدغه ها و نقطه نظرات خود در راستای برگزاری هر چه بهتر این انتخابات پرداختند. و اعلام نمودند :
سیاست وزارت کار جهت برگزاری انتخابات انجمن های صنفی کارگری، مشارکت حداکثری با حداقل تجمع کارکنان می باشد.
لذا طی هماهنگی با اداره کل کار مقرر گردید زیر ساخت برگزاری انتخابات الکترونیکی بررسی وفراهم گردد. و تاریخ برگزاری ان به اطلاع همکاران خواهد رسید .

خبرنگار:بهمن توکلی فرد

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان