تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
کد خبر : 19923

بهره‌‌وری آموزش از طریق کار در بنگاه‌های اقتصادی

بهره‌‌وری آموزش از طریق کار در بنگاه‌های اقتصادی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان: در پی ایجاد اشتغال برای دانشجویان با شعار پویش، پایش و رویش هستیم. به گزارش دنیای اسرار:پیام نجفی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، با کسب بالاترین تعداد عناوین، پژوهشگر برتر در استان و دریافت نشان اولین دانشگاه خلاق کشور، از دانشگاه‌های

Print Friendly, PDF & Email


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان: در پی ایجاد اشتغال برای دانشجویان با شعار پویش، پایش و رویش هستیم.

به گزارش دنیای اسرار:پیام نجفی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، با کسب بالاترین تعداد عناوین، پژوهشگر برتر در استان و دریافت نشان اولین دانشگاه خلاق کشور، از دانشگاه‌های مطرح و پیشرو در سطح کشور می‌باشد.
وی با بیان اینکه از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مجموعه‌ی ما، ایجاد اشتغال برای دانشجویان و کاربردی شدن آموزش، پژوهش و فناوری با شعار پویش، پایش و رویش است، گفت: طرح رویش را به‌صورت جدی شروع کرده‌ایم.
نجفی ادامه داد: در این طرح، دانشجویان علاقه‌مند به‌صورت داوطلبانه، همزمان با تحصیل، در قالب کارورزی در بنگاه‌های اقتصادی شروع به فعالیت می‌کنند.
وی افزود: برای طرح پویش، ما با اعلام نیاز به صنایع مختلف و اعلام فراخوان به دانشجویان، بدنبال این هستیم که دانشجویان هنگام فارغ‌التحصیلی هم از نظر علمی و هم اجرائی، توانمند باشند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با اشاره به اینکه اکنون کشور به رشته‌های فنی‌و‌مهندسی، کشاورزی و علوم پایه نیاز دارد، گفت: گاها، دانشجویان در تشخیص خود برای انتخاب رشته دچار مشکل می‌شوند و فقط به‌دنبال رشته‌های پرمتقاضی هستند.
وی ادامه داد: در آینده، کشور به رشته‌هایی نظیر علوم‌پایه، نساجی و… نیاز دارد و باعث ایجاد خلاء در دراز مدت می‌شود.
پیام نجفی ادامه داد: علی‌رغم ارزش افزوده بالای گیاهان دارویی در استان و همچنین تعداد بالای سازه‌های گلخانه‌ای در استان، ما در حوزه‌ی کشاورزی، گلخانه و گیاهان دارویی با کمبود نیروی متخصص و ماهر مواجه هستیم.
وی تصریح کرد: رشته گردشگری از جمله رشته‌های پر داوطلب در استان می‌باشد که ما درصدد فعال کردن رشته‌های مرتبط با گردشگری، مانند رشته هتل‌داری و اضافه کردن مقاطع بالاتر در این رشته هستیم.
نجفی درباره‌ی پذیرش دانشجو بدون آزمون با شرط معدل، گفت: در اکثر رشته‌ها به جز رشته‌های پزشکی، جذب نیروی دانشجو به شرط معدل و سوابق تحصیلی داریم.
وی در پایان گفت: برای افزایش سطح ارتقاء کیفی آموزش‌های خود، با استفاده از فضای مجازی از اساتید خارج از استان و حتی اساتیدی که در فرصت مطالعاتی خود، خارج از کشور هستند استفاده می‌کنیم و در انتخاب اساتید برجسته تلاش خواهیم کرد.

خبرنگار:شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان