تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
کد خبر : 20476

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهر بهارستان با حضور فرماندار اصفهان

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهر بهارستان با حضور فرماندار اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، در آیینی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، ۷ پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۱۴۵۰ میلیارد ریال در شهر بهارستان کلنگ زنی و افتتاح شد.  حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، در آیینی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، ۷ پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۱۴۵۰ میلیارد ریال در شهر بهارستان کلنگ زنی و افتتاح شد.

 حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در حاشیه مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهر بهارستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و بزرگداشت هفته دولت، با اشاره به ایثار و فداکاری حضرت ابا عبدا… الحسین (ع)، خاطرنشان کرد: ایثار و فداکاری امام حسین (ع) بیانگر آن است که در هر لباس و منصبی باید ایثارگونه خدمتگزار مردم بود و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکرد.

فرماندار اصفهان افزود: فرهنگ ایثار و فداکاری تنها در شهادت عینیت و مصداق نمی یابد بلکه خدمت دولت به مردم و پاسخگویی به خواسته ها و نیازهای آنان، نمونه بارز ایثار و فداکاری دولتمردان جمهوری اسلامی ایران است که از جایگاه والایی برخوردار است.

وی عنوان کرد: علیرغم تحریم ها و مشکلات اقتصادی موجود، اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان شایسته تقدیر است و انشاء ا… در آینده شاهد توسعه و پیشرفت بیشتر این شهر در عرصه های گوناگون باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: اولویت اجرای طرح‌های عمرانی در این استان هیچ زمانی به فراموشی سپرده نشده و اینگونه طرح‌ها همواره در طول سال مورد افتتاح و بهره برداری قرار می‌گیرد.  

حجت‌ الله غلامی با بیان اینکهبخش عمده‌ای از طرح‌های عمرانی همانند سال‌های گذشته همززمان با هفته دولت مورد بهره برداری قرار می‌گیرد افزود: مجموع اعتبارات عمرانی ملی و استانی اصفهان یک هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان است که با پیگیریانجام شده و ارائه لیست طرح های نیمه تمام به سه هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح‌های عمرانی در استان تنهابه اعتبارات ملی و استانی اکتفا نشده و ۶۵ درصد بودجه‌هشت هزار میلیارد تومانی۱۰۸ شهرداری استان صرف پروژه‌های عمرانی می‌شود.

گفتنی است، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، در آیینی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، ۷ پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۱۴۵۰ میلیارد ریال در شهر بهارستان کلنگ زنی و افتتاح شد.

کلنگ زنی پروژه بازار فدک در زمینی به مساحت ۲۴۸۰ متر مربع و با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال و با اشتغال زایی بیش از ۷۰ نفر، آغاز عملیات حفاری پروژه فیبر نوری در سطح شهر با مساحت ۱۳۰ کیلومتر با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال، افتتاح پارک کوهستان و توسعه فضای سبز به طول ۲ هزار متر مربع و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، افتتاح پارکینگ پیاده روی حاشیه خیابان الفت به طول ۱۵۰۰ متر مربع و به ارزش ۱۵ میلیارد ریال ، افتتاح مجموعه آفرودلند به طول ۱۰ هزار متر مربع با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی بیش از ۴۰ نفر، کلنگ زنی پروژه زمین چمن طبیعی به مساحت ۷ هزار متر مربع، با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۱۵ نفر، و افتتاح خانه گل کوهستان به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع و با اعتبار ۵۳ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۱۵ نفر، ازجمله طرح هایی بود که کلنگ زنی و افتتاح شد.

لازم به ذکر است، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، ۱۶۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷۸۰ میلیارد ریال در شهرستان اصفهان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان