تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
کد خبر : 22638

برگزاری بیست و سومین جشنواره شهید رجایی در استان اصفهان

برگزاری بیست و سومین جشنواره شهید رجایی در استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان: بیست و سومین جشنواره شهید رجایی در استان اصفهان با هدف تجلیل از دستگاه‌های اجرایی و کارمندان برتر در عرصه خدمت‌رسانی به ویژه در بحران کرونا برگزار می‌شود.نعمت‌الله اکبری در نشست مطبوعاتی خود که به مناسبت برگزاری بیست و سومین جشنواره شهید رجایی برگزار شد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان: بیست و سومین جشنواره شهید رجایی در استان اصفهان با هدف تجلیل از دستگاه‌های اجرایی و کارمندان برتر در عرصه خدمت‌رسانی به ویژه در بحران کرونا برگزار می‌شود.
نعمت‌الله اکبری در نشست مطبوعاتی خود که به مناسبت برگزاری بیست و سومین جشنواره شهید رجایی برگزار شد گفت: همه ساله این جشنواره همزمان با هفته دولت و روز کارمند برگزار می‌شد.
وی افزود: متاسفانه امسال به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کووید ۱۹ برگزاری این جشنواره به تعویق افتاد و هم‌اکنون با توجه به شرایط مطلوب بوجود آمده، طی چند روز آینده برگزار می‌شود.
اکبری با اشاره به هدف از برگزاری جشنواره شهید رجایی تصریح کرد: جشنواره شهید رجایی با هدف تجلیل از دستگاه‌های اجرایی و کارمندان برتر در عرصه خدمت‌رسانی به ویژه در بحران کرونا برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برگزیدگان این جشنواره در پنج گروه آموزشی و پژوهشی، تولیدی و خدماتی، فرهنگی، توسعه و زیرساخت، رفاه و سلامت جامعه و قضایی که در هر گروه با توجه به شاخص‌های تعیین شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان گفت: فرایند انتخاب برگزیدگان بر اساس دو شاخص عمومی و خصوصی انجام می‌گیرد.
وی افزود: شاخص عمومی در جهت توانمندسازی سازمان‌ها در نظر گرفته شده و شاخص‌های تخصصی نیز جداگانه بررسی می‌شوند تا نقاط ضعف و قوت سازمان‌ها و ادارات مشخص شده که بتوانند در رفع یا تقویت آن‌ها تلاش کنند.
نعمت‌الله اکبری با اشاره به همه‌گیری ویروس کرونا گفت: دستگاه‌هایی که بیشترین فعالیت، نقش و تاثیرگذاری را در مقابله و پیشگیری از این همه‌گیری داشته‌اند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان در خصوص آزمون استخدامی سال ۹۹ خاطرنشان کرد: هفتمین آزمون استخدامی نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود که خوشبختانه روز جمعه این آزمون برگزار می‌شود.
وی افزود: ۲۴ هزار و ۲۱۳ نفر در این آزمون شرکت می‌کنند.
اکبری با بیان اینکه سهمیه استان اصفهان در این آزمون ۱۹۰۸ نفر است گفت: در این آزمون ۱۹۰۸ نفر پذیرفته خواهند شد که بیشترین تعداد پذیرفته شدگان مربوط به آموزش و پرورش با ظرفیت ۱۷۰۲ نفر است.
وی افزود: از هر ۱۳ نفر که در آزمون استخدامی شرکت می‌کنند یک نفر پذیرفته خواهد شد.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان