تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
کد خبر : 22715

امضای تفاهم نامه گردشگری خلاق بین شهرهای رشت، مشهد و اصفهان

امضای تفاهم نامه گردشگری خلاق بین شهرهای رشت، مشهد و اصفهان

به گزارش دنیای اسرار: تفاهم نامه گردشگری خلاق بین شهرهای رشت، مشهد و اصفهان در راستای تعاملات و تبادلات فرهنگی و اجتماعی در مسیر توسعه صنعت گردشگری و معرفی ظرفیت های غنی فرهنگی، مذهبی، تاریخی، طبیعی فی ما بین تفاهم کنندگان به منظور همکاری و مشارکت سه جانبه منعقد شد. این تفاهم نامه به منظور

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: تفاهم نامه گردشگری خلاق بین شهرهای رشت، مشهد و اصفهان در راستای تعاملات و تبادلات فرهنگی و اجتماعی در مسیر توسعه صنعت گردشگری و معرفی ظرفیت های غنی فرهنگی، مذهبی، تاریخی، طبیعی فی ما بین تفاهم کنندگان به منظور همکاری و مشارکت سه جانبه منعقد شد.

این تفاهم نامه به منظور ارائه خدمات و تسهیلات مناسب به شهروندان و گردشگران با هدف شناخت و صیانت از آثار تاریخی و فرهنگی، جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری خلاق موجود، ترویج هنرهای سنتی و صنایع دستی به امضای شهرهای رشت، مشهد و اصفهان رسید.

آشنایی فعالین حوزه گردشگری و شهروندان با ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری با تاکید بر فعالیت های نوآورانه، تعامل و هم افزایی با تکیه بر بهره برداری از ظرفیت های گردشگری اعضا با محوریت رویکرد گردشگری خلاق و همکاری در جهت معرفی و ارتقای برندهای گردشگری از اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان