تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
کد خبر : 24074

فجری دیگر در برابر جولان سودجویان اراضی ملی/ رفع تصرف از اراضی ملی استان اصفهان به ارزش دو هزار و ۶۷۸ میلیارد ریال

فجری دیگر در برابر جولان سودجویان اراضی ملی/  رفع تصرف از اراضی ملی استان اصفهان به ارزش دو هزار و ۶۷۸ میلیارد ریال

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: در یک ماه گذشته ۳۲ فقره تعرض در زمین‌های ملی استان  به مساحت بالغ بر ۴۹ هکتار و ارزش دو هزار و ۶۷۸ میلیارد ریال رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شد. به گزارش دنیای اسرار؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: همزمان

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: در یک ماه گذشته ۳۲ فقره تعرض در زمین‌های ملی استان  به مساحت بالغ بر ۴۹ هکتار و ارزش دو هزار و ۶۷۸ میلیارد ریال رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شد.

به گزارش دنیای اسرار؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: همزمان باچهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در سخت‌ترین دوره تحریم‌ها و محدودیت‌های موجود، یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با برنامه‌ریزی و اقداماتی هدفمند مقابله با زمین‌خواران و متصرفین اراضی ملی و دولتی را تشدید کرده است.

وی افزود: با پیگیری ویژه و طبق قانون و مقررات با افراد سودجو که به اراضی دولتی و امول بیت‌المال دست درازی می‌کنند مقابله شده و  اقدامات مناسبی در راستای آزادسازی این اراضی بعمل آمده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه این اداره کل در راستای مبارزه با زمین‌خواری و تصرف اراضی دولتی عزم جدی دارد اذعان داشت: جهت رفع تصرفات، در قالب دو بخش بصورت فوری و اجرای احکام قضایی با متخلفان و متجاوزان برخورد می‌شود.

وی بیان داشت: در ۳۰ روز گذشته ۹ فقره تصرف به اراضی ملی در شهرستان های شهرضا، کاشان، گلپایگان، لنجان، مبارکه و نایین شناسایی و  منجر به اجرای احکام قضایی شد.

قاری‌قرآن ادامه داد: مساحت این اراضی بالغ بر دو هکتار بوده و ارزش آن بیش از ۳۵۲ میلیارد ریال تعیین شده است.

وی افزود: همچنین با دقت، هوشیاری و تلاش شبانه روزی عوامل یگان حفاظت اراضی استان اصفهان ۲۳ فقره تعرض به اراضی دولتی در شهرستان‌های آران و بیدگل، اردستان، برخوار، چادگان، خمینی‌شهر، شاهین‌شهر و میمه، شهرضا، فلاورجان‌، کاشان‌، گلپایگان‌، نایین و نجف‌آباد رفع تصرف فوری شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: این اراضی در مجموع به مساحت بالغ بر ۴۷ هکتار بوده و حدود دو هزار و ۳۲۶ میلیارد ریال تعیین ارزش شده‌اند.

وی با بیان اینکه یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به‌صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی می‌کنند. خاطرنشان کرد؛ عوامل این یگان ضمن مقابله با تعرض، تصرف و زمین‌خواری، عرصه را برای متجاوزان به حقوق بیت‌المال و انفال تنگ می‌کنند.

قاری‌قرآن افزود: از همشهریانی اصفهانی درخواست می‌شود ضمن رعایت اصول و نکات قانونی هنگام استفاده از عرصه‌های ملی، درصورت مشاهده هرگونه تخلف و تصرف در اراضی دولتی مراتب را از طریق شماره تلفن۱۶۵۶ به یگان حفاظت اراضی ملی استان اطلاع دهند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان