تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
کد خبر : 24616

خواستگار قلابی

خواستگار قلابی

به گزارش دنیای اسرار: رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی که با ترفند خواستگاری موفق شده بود اعتماد یک خانم و خانواده او را جلب و مبلغ ۳۶۰ میلیون ریال از آنها کلاهبرداری کند خبر داد. سرهنگ “حسین ترکیان” در گفت و گو باخبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت خانمی مبنی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی که با ترفند خواستگاری موفق شده بود اعتماد یک خانم و خانواده او را جلب و مبلغ ۳۶۰ میلیون ریال از آنها کلاهبرداری کند خبر داد.

سرهنگ “حسین ترکیان” در گفت و گو باخبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی اعتماد او را جلب و با ترفند خواستگاری و معرفی خود به عنوان پزشک مبلغ ۳۶۰ میلیون ریال از او به بهانه ثبت نام خودرو دریافت کرده و متواری شده بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقداماتی تخصصی متهم شناسایی و طی عملیاتی غافلیگرانه در شهرستان سمیرم دستگیر شد که به بزه انتسابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان ادامه داد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ ترکیان از شهروندان خواست، فریب افراد کلاهبردار را که ظاهری شیک و فریبنده دارند و در برخی مواقع با جعل مهر و مدارک خود را افرادی مهم و با نفوذ در جامعه معرفی می کنند هرگز نخورید و در صورت برخورد با این افراد حتما با پلیس تماس و موضوع را اعلام کنید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان