تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
کد خبر : 25216

دپوی محموله میلیاردی قاچاق در یک انبار

دپوی محموله میلیاردی قاچاق در یک انبار

به گزارش دنیای اسرار: رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این پلیس طی بازرسی از یک انبار خبر داد. سرهنگ” کامران ریاحی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این پلیس طی بازرسی از یک انبار خبر داد.

سرهنگ” کامران ریاحی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای طرح نظارت و پایش انبارها سطح شهرستان اصفهان به وجود محموله ای از انواع کالاهای خارجی که در یک انبار دپو شده بودند مشکوک و موضوع را در دستور کار جدی خود قرار دادند.

وی افزود: پس از بررسی های دقیق و تخصصی و استعلامات صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد تمام محموله ها فاقد هرگونه مدارک و اسناد معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق و از طریق خودروهای شوتی تهیه و به این مکان منتقل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در این عملیات ۱۵ دستگاه ماینر، ۳۶ دستگاه لوازم آشپزخانه ، ۹ هزار و ۲۳۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی،یک هزار و ۲۰۰ عدد کمربند و ۴۵۰ عدد سگک و ۱۲۰لطری ۱۸۰۰ میلی لیتری روغن مایع خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله های مکشوفه را ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند گفت: در این رابطه ۵ نفر از مالکان کالاهای مذکور شناسایی و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان