تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
کد خبر : 25414

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان و دست اندرکاران این عرصه تبریک و تهنیت گفت. به گزارش دنیای اسرار؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه ارتباطات و روابط عمومی ، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و سازمان است،

Print Friendly, PDF & Email


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان و دست اندرکاران این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش دنیای اسرار؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه ارتباطات و روابط عمومی ، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و سازمان است، در پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روزملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه و صاحبان اندیشه و قلم تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی ها به عنوان طلایه داران توسعۀ آگاهی، غیرقابل انکار و قابل تقدیراست.
در عصری که آن را عصر دانایی نام نهاده اند، ارتباطات و روابط عمومی، عناصر کلیدی هستند که غفلت از این دو، ما را از دسترسی به دانایی دور می‌کند.
نام گذاری روزی به نام ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آیینه تمام نمای انتظارات مردم از سازمان ها و نهادها عمل می کند، بیانگر اهمیت و نقش والای این حرفه در دنیای ارتباطات است که به عنوان یک سامانه مشورتی و یکی از عناصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی‌، جایگاه ویژه‌ای دارد.
فعالین این حوزه با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش حرفه ای خود، فضایی سالم را برای تعامل و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها فراهم کرده و در تعاملی مثبت و سازنده با رسانه‌ها، عملکرد مدیران را پشتیبانی و از هویت سازمانی خویش صیانت می‌کنند.
براین اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی، پیش برد اهداف اقتصادی و نیز ترسیم و تبیین افق.ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.
امروزه روابط عمومی و ارتباطات به مثابه بازوی فکری سازمان‌ها، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان دارد و با اطلاع یابی و اطلاع‌رسانی از مجرای رسانه، ارتباط دوسویه سازمان‌ها را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می‌کند و تعالی می‌بخشد. به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام‌مند، برنامه‌ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.
فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران توانمند و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در مسیر تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی شفاف گام برمی‌دارند، به ویژه فعالان این عرصه در مجموعه وزارت راه و شهرسازی و همکاران ارجمند و سخت‌کوش این اداره کل تبریک و تهنیت عرض می‌کنم

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان