تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
کد خبر : 29045

لزوم گسترش فعالیت‌های دانش‌بنیان و تسریع در تکمیل پروژه‌های شرکت

لزوم گسترش فعالیت‌های دانش‌بنیان و تسریع در تکمیل پروژه‌های شرکت

در نشست مدیرعامل با کارکنان معاونت برنامه‌ریزی و توسعه ذوب‌آهن اصفهان عنوان شد: لزوم گسترش فعالیت‌های دانش‌بنیان و تسریع در تکمیل پروژه‌های شرکت به گزارش دنیای اسرار:نشست صمیمانه سرپرست مدیریت‌عامل ذوب‌آهن اصفهان با مسئولین و کارکنان معاونت برنامه‌ریزی و توسعه این شرکت سه شنبه ۱۶ فروردین ماه ، برگزار شد. مهندس ایرج رخصتی پس از

Print Friendly, PDF & Email
در نشست مدیرعامل با کارکنان معاونت برنامه‌ریزی و توسعه ذوب‌آهن اصفهان عنوان شد:
لزوم گسترش فعالیت‌های دانش‌بنیان و تسریع در تکمیل پروژه‌های شرکت
به گزارش دنیای اسرار:نشست صمیمانه سرپرست مدیریت‌عامل ذوب‌آهن اصفهان با مسئولین و کارکنان معاونت برنامه‌ریزی و توسعه این شرکت سه شنبه ۱۶ فروردین ماه ، برگزار شد.
مهندس ایرج رخصتی پس از شنیدن سخنان کارکنان این حوزه، به نقش و اهمیت توسعه در پیشبرد اهداف شرکت اشاره کرد و تلاش برای رفع مسائل کلیه کارکنان و برنامه‌ریزی برای بالا بردن جایگاه نیروی انسانی، را ضروری دانست.

وی با اشاره به لزوم فعالیت‌های دانش‌بنیان جدید و تاکید بر راه‌اندازی و به اتمام رساندن پروژه‌های باقیمانده و در دست اقدام همچون گوگردزدایی و PCI ، خواستار سرعت در انجام این پروژه‌ها و به اتمام رساندن هرچه بهتر و زودتر آنها شد.

مهندس رخصتی توسعه را لازمه حیات همه صنایع دانست و افزود: با توجه به لزوم تسریع در پیشبرد پروژه‌های در دست اقدام شرکت و اینکه هم‌اکنون نقش نظارت اجرایی، شامل ناظر عالی و ناظر مقیم در پروژه‌های شرکت تجمیع شده و همین امر صرفه‌جویی بسیار خوبی را برای ذوب‌آهن اصفهان به دنبال داشته است بجاست تا تمام توان و حداکثر امکانات شرکت را در جهت رفع مشکلات و برداشت موانع موجود بر سر راه تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای شرکت و کارکنان این مدیریت‌ها به کار بگیریم.

در ابتدای این نشست علیرضا رضوانیان معاون برنامه‌ریزی و توسعه نیز گفت : در سال گذشته، پروژه های مختلفی در شرکت در حال انجام بود که در سال جاری شاهد ثمرات آن خواهیم بود و با تمام توان تلاش می شود که پروژه های در دست اقدام طبق برنامه زمان بندی تکمیل و به بهره بردار تحویل شود.

وی مطرح شدن دغدغه های همکاران و پیشنهادات آنها برای حل مشکلات این حوزه در حضور مدیرعامل را نقطه عطفی برای شکوفایی معاونت برنامه ریزی و توسعه دانست و پیگیری این دغدغه ها را ضروری دانست .

مجید عبدالنبی جوزدانی مدیر فنی و پشتیبانی اجرای پروژه‌ها نیز از برنامه‌ها، پروژه‌‌ها، اقدامات انجام شده و در دست اقدام شرکت گزارشی ارائه کرده و پیش‌نیازها و پیشنهادات خود را در راستای اجرای بهتر امور مطرح کرد.

کارکنان معاونت نیز به بیان خواسته‌ها و مشکلات خود همچون لزوم بازنگری در چارت سازمانی، مشکلات پروژه‌ها، بهبود مسائل رفاهی، حمل و نقل و… پرداخته و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان