تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۳۴
کد خبر : 30855

فعالیت ۳۰۵۰ نیروی انسانی برای اورهال پالایشگاه اصفهان

فعالیت ۳۰۵۰ نیروی انسانی برای اورهال پالایشگاه اصفهان

به گزارش دنیای اسرار::رئیس برنامه‌ریزی، کنترل و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: ۳ هزار و ۵۰ نیروی رسمی و جذبی برای انجام اورهال پالایشگاه اصفهان فعال شدند. مهدی نجمی با اشاره به اجرای تعمیرات اساسی واحدهای تقطیر، ‌گاز مایع و کاهش گرانروی شماره ۲ پالایشگاه اصفهان اظهار داشت: این اقدام از ۸ آبان ماه

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار::رئیس برنامه‌ریزی، کنترل و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: ۳ هزار و ۵۰ نیروی رسمی و جذبی برای انجام اورهال پالایشگاه اصفهان فعال شدند.
مهدی نجمی با اشاره به اجرای تعمیرات اساسی واحدهای تقطیر، ‌گاز مایع و کاهش گرانروی شماره ۲ پالایشگاه اصفهان اظهار داشت: این اقدام از ۸ آبان ماه آغاز شده است.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی اولیه ما برای اجرای این طرح ۳۰ روزه بود، ابراز داشت: اما به دلیل کاهش تولید سوخت در کشور و تاکید مدیرعامل در تسریع اجرای این پروژه زمان تکمیل آن را به ۲۰ روز کاهش دادیم.
رئیس برنامه‌ریزی، کنترل و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان ادامه داد: این امر با طراحی نرم افزار “جمع آوری و پایش آنلاین اطلاعات تعمیرات اساسی” محقق شد.
وی با بیان اینکه ما امکان کاهش حجم کار را نداشتیم، تصریح کرد: از این رو با استفاده از این نرم افزار که برای اولین بار توسط نیروهای بومی شرکت پالایش نفت اصفهان طی ۲۰ روز تولید شده بود، وضعیت تعمیراتی تجهیزات و منابع و تجهیزات استفاده شده را ثبت می‌کند، دادههای این نرم افزاد در اتاق فکر تحلیل می‌شود و نقاط قابل بهبود را شناسایی و فرمان مناسب برای اعمال تغییرات در فرایند تعمیرات را صادر میکند.
نجمی با بیان اینکه در کنار این نرم افزاد همکاری گروه‌های دیگر مانند فنی مهندسی، خدمات عمومی و اجتماعی، بازرسی فنی، HSE، بهره برداری، تعمیرات مکانیکی، برق و ابراز دقیق نیز باعث کاهش زمان اجرای این طرح بوده است، ادامه داد: بر اساس اعلام مهندسی پالایش هر روز کاهش زمان اورهال به تامین سوخت و افزایش سود کمک می‌کند.
وی تصریح کرد: برای اجرای تعمیرات اساسی واحدهای تقطیر، ‌گاز مایع و کاهش گرانروی شماره ۲ علاوه بر یک هزار و ۴۰۰ نیروی رسمی از یک هزار و ۶۵۰ نیروی جذبی نیز استفاده شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان