تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
کد خبر : 30970

نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در اصفهان برگزار می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در اصفهان برگزار می‌شود

از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه؛ نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در اصفهان برگزار می‌شود بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه در اصفهان برگزار می‌شود. به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در

Print Friendly, PDF & Email

از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه؛

نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در اصفهان برگزار می‌شود

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در فضایی به مساحت ۸ هزار متر مربع با حضور ۸۵ شرکت تولیدکننده و صاحب فن‌آوری در اصفهان برگزار می‌شود.

در این رویداد نمایشگاهی استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی، فارس، مازندران و خوزستان و همچنین شرکت‌های خارجی مانند میتسوبیشی الکترونیک، ویزمن، هیتاچی، آتگ و میدیا حضور دارند و آخرین محصولات و تکنولوژی‌های استفاده شده در تجهیزات سرمایشی و گرمایشی را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند.

از برندهای مطرح ایرانی که در این نمایشگاه حضور دارند می‌توان به واحدهای تولیدی لورچ، بوتان، تابان تهویه، سار اول، فنی و مهندسی آسا انرژی، رهاورد نوین سازه، صدرا پلیمر، تهویه دماوند، میراب، آسان دما، ایران مشعل، شوفاژ کار و گروه صنعتی سانا عایق اشاره کرد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، انجمن صادرکنندگان تجهیزات سرمایشی و گرمایشی ترکیه (ISIB) در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و نیز هیأت‌ تجاری کشور تاجیکستان متشکل از رییس اتاق بازرگانی و دبیر اول سفارت این کشور و رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و تاجیکستان و جمعی از تجار تاجیک و هیات تجاری از کشور بلاروس از این رویداد بازدید می‌کنند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق اصفهان، روبروی منطقه روشن دشت میزبان عموم علاقه‌مندان، دانشجویان و کارشناسان خواهد بود.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان