تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر : 33244

غافلگیری سارقان داخل خودرو در”شاهین شهر

غافلگیری سارقان داخل خودرو در”شاهین شهر

  به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارقان اموال داخل خودرو با ۹ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ “بهزاد ثابت راسخ”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو با شیوه و شگردهایی مشابه

Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارقان اموال داخل خودرو با ۹ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ “بهزاد ثابت راسخ”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو با شیوه و شگردهایی مشابه در یکی از شهرهای شهرستان شاهین شهر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های میدانی و تحقیقات انجام شده مشخص شد سارقان بوسیله یک دستگاه خودروی پراید در ساعات خلوت با پرسه زنی در سطح شهر اقدام به تخریب شیشه خودرو های پارک شده در محلات کرده و اموال داخل آنها را سرقت می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر تصریح کرد: تلاش پل یس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه مأموران انتظامی کلانتری ۱۶ در حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود ۲ سارق را در حین تخریب شیشه یک دستگاه سواری پراید مشاهده و در اقدامی ضربتی آنها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان که دارای اعتیاد به مواد مخدر بودند پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه انجام شده علاوه بر بزه ارتکابی به ۹ فقره سرقت اموال و محتویات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از وقوع سرقت محتویات داخل خودرو از قرار دادن اموال با ارزش داخل خودروها خودداری و هنگام ترک خودرو حتما از بسته بودن درب و بالا بودن شیشه خودرو اطمینان حاصل کرده در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان