تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
کد خبر : 33433

نصب توربین های انبساطی در ایستگاه های گازرسانی اصفهان امکان سنجی شد

نصب توربین های انبساطی در ایستگاه های گازرسانی اصفهان امکان سنجی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان : نصب توربین های انبساطی در ایستگاه های گازرسانی اصفهان امکان سنجی شد مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: ایستگاه هایی شناسایی شده که عمدتاً ایستگاه های گازرسانی صنعتی می باشند و برای نصب توربین های انبساطی از مزیت بالایی برخوردارند. به گزارش  دنیای اسرار، ابوالقاسم عسکری در نشست هم

Print Friendly, PDF & Email
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان :

نصب توربین های انبساطی در ایستگاه های گازرسانی اصفهان امکان سنجی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: ایستگاه هایی شناسایی شده که عمدتاً ایستگاه های گازرسانی صنعتی می باشند و برای نصب توربین های انبساطی از مزیت بالایی برخوردارند.

به گزارش  دنیای اسرار، ابوالقاسم عسکری در نشست هم افزایی با تعدادی از مدیران استانداری و صاحبان صنایع، با اشاره به اینکه ایستگاه های گازرسانی صنعتی حداقل ۹ ماه از سال فعال هستند، افزود: لیست این ایستگاه ها دریک کارگروه کارشناسی احصاء گردیده و جهت کارشناسی فنی و تخصصی با رعایت الزامات پایداری ایستگاه ها آمادگی کامل دارد.

وی، با تاکید بر اینکه درحال حاضر ۷۵درصد انرژی استان را گاز طبیعی تامین می کند، بیان داشت: رفتن به سمت انرژی های تجدید پذیر برای این شرکت بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، خاطر نشان ساخت: رسالت این شرکت تامین گاز ایمن و پایدار در تمامی بخش های خانگی،تجاری، صنعتی و عمومی سطح استان است.

مهندس عسکری، افزود: از سال ۸۹ تمامی صنایع مکلف شدند پیوست انرژی داشته باشند و از انرژی های تولید شده در مجموعه خود استفاده بهینه نمایند و راندمان بهره وری انرژی را افزایش دهند.

دکتر جوهری مدیرکل شهری و روستایی استانداری نیز، تاکید کرد: با توجه به دغدغه هایی که دولت برای تامین برق دارد این نشست های کارشناسی و هم افزایی می تواند منجر به شناسایی ظرفیت های استان و ارائه راهکار های مناسب هم برای صرفه جویی انرژی و هم افزایش ظرفیت تولید گردد.

وی، با اشاره به اینکه ظرفیت خوبی برای نصب توربین های انبساطی در استان وجود دارد، گفت: همچنین پتانسیل تولید ۱۵۰۰ مگا وات برق در کشور از طریق این توربین ها هست که می تواند برق مصرفی ۳ میلیون مشترک را تامین کند.

گفتنی است؛ در این نشست هم افزایی کارشناسانی از شهرک علمی و تحقیقاتی، برق منطقه ای و برق استان، نیروگاه شهید محمد منتظری،شرکت های تولیدکننده تجهیزات توربین و… حضور داشتند که نظرات کارشناسی در خصوص اجرای این طرح ارائه نمودند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان