تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر : 33548

اصفهانی‌ها آماده باشند، تُندباد ۹۰ کیلومتری در راه است

اصفهانی‌ها آماده باشند، تُندباد ۹۰ کیلومتری در راه است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: وزش تُندباد سنگین با سرعت ۷۰ تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت، امروز و فردا بیشتر مناطق استان را فرا می‌گیرد. به گزارش دنیای سراربه نقل ازایرنا:منصور شیشه‌فروش، افزود: این تُندباد، بیشتر در مناطق جنوب شرق و مرکز استان و فردا در مناطق شرق و شمال استان خواهد وزید. وی

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: وزش تُندباد سنگین با سرعت ۷۰ تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت، امروز و فردا بیشتر مناطق استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش دنیای سراربه نقل ازایرنا:منصور شیشه‌فروش، افزود: این تُندباد، بیشتر در مناطق جنوب شرق و مرکز استان و فردا در مناطق شرق و شمال استان خواهد وزید.

وی بر ضرورت آماده‌باش تیم‌های امدادرسان تا پایان روز دوشنبه(فردا) همزمان با وزش تُندبادهای فصلی و خیزش کانون‌های گردو غبار در استان تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در باره ضرورت استحکام بخشی به سازه‌های ناپایدار، پارک نکردن خودروها و افراد در مجاور درختان فرسوده و رعایت اصول ایمنی تردد در جاده‌ها ناشی از کاهش دید و اختلال برآمده از وقوع تُندباد نیز هشدار داد.

مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی اصفهان نیز پیش از این از وزش باد به نسبت شدید تا شدید، وقوع تُندباد لحظه‌ای و در مناطق مُستعد همراه با گرد و خاک و کاهش دید موقتی از روز یکشنبه تا روز دوشنبه هفته جاری در نیمه شرقی و مناطق مرکزی استان خبر داده بود.

این وضعیت برای امروز یکشنبه در سمیرم، دهاقان، شهرضا، اصفهان، نجف‌آباد، شرق اصفهان، نایین، ورزنه، اردستان، مهاباد، چوپانان، انارک، خور و بیابانک و جَندق، مناطق همجوار با استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد و یزد و برای روز دوشنبه در خور و بیابانک و جَندق، چوپانان، نایین، انارک، اردستان و مهاباد پیش بینی شده بود.

همزمان با انتشار این خبر، وزش باد شدید در شهر اصفهان آغاز شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان