تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر : 33596

دفاتر تجاری اصفهان در کشورهای هدف راه اندازی خواهد شد

دفاتر تجاری اصفهان در کشورهای هدف راه اندازی خواهد شد

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد: دفاتر تجاری اصفهان در کشورهای هدف راه اندازی خواهد رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در دیدارهایی با رئیس بانک رسالت استان، رئیس بسیج دانشجویی، ابوالقاسم مرادی چهره ماندگار زیست‌بوم فناوری استان، سرپرست اداره کل بهزیستی استان، بنیانگذار گروه صنایع جهان آرا، اعضای هیات مدیره انجمن صنایع قیر و بسته‌بندی فرآورده‌های

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد:

دفاتر تجاری اصفهان در کشورهای هدف راه اندازی خواهد

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در دیدارهایی با رئیس بانک رسالت استان، رئیس بسیج دانشجویی، ابوالقاسم مرادی چهره ماندگار زیست‌بوم فناوری استان، سرپرست اداره کل بهزیستی استان، بنیانگذار گروه صنایع جهان آرا، اعضای هیات مدیره انجمن صنایع قیر و بسته‌بندی فرآورده‌های نفتی اصفهان و جمعی از فعالان اقتصادی و اساتید حوزه برندینگ و کوچینگ، راه اندازی دفاتر تجاری اصفهان در کشورهای هدف صادراتی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اتاق دهم معرفی کرد.

 

به گزارش دنیای اسرار:امیر کشانی در این دیدارها نشات گرفتن الگوی توسعه کشورها بر اساس مدل بانکداری را یکی از دلایل موفقیت اقتصادی کشورهای مختلف بیان و تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی تورم در کشور، مدل بانکداری حاضر بوده که با الگو گیری از مدل کشورهای توسعه یافته می‌توان از این معضل خارج شد.

 

وی همچنین در دیدار با رئیس بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه بخش اعظم بودجه اتاق‌های بزرگ دنیا مانند اتاق وین به مباحث آموزشی و توانمندسازی فعالان اقتصادی و جوانان مستعد حوزه تجارت و صادرات اختصاص یافته است گفت: اتاق بازرگانی اصفهان در دوره دهم فعالیت خود، راه اندازی دفاتر تجاری در کشورهای هدف صادراتی و کمک به شکل‌گیری شرکت‌هایی با توان صادراتی و تربیت نیروی توانمند در حوزه صادرات را در رأس اولویت‌ها و برنامه‌ها قرار داده و تلاش خواهیم کرد طیاین دوره، هزار جوان توانمند در این حوزه را پرورش دهیم.

 

وی بر ضرورت تبدیل فعالیت‌های علمی دانشجویان به ثروت ملی و افزایش انگیزه میان جوانان تاکید و ابراز امیدواری کرد با توسعه فعالیت‌های آموزشی هدفمند از سوی اتاق بازرگانی و بهره‌گیری از توانمندی دانشجویان بتوان استان اصفهان را به استانی ارزآور تبدیل نمود.

 

کشانی نخستین مشکل کشور در شرایط کنونی را مربوط به حوزه اقتصاد دانست و افزود: تنها راه رفع مشکلات اقتصادی، تلاش برای ورود ارز به کشور است که این امر تنها از طریق توسعه صادرات محقق خواهد شد. وی از همت جدی اتاق دهم برای کمک به این حوزه خبر داد.

 

علی صفرنورالله عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان نیز ضمن تقدیر ازپیشتازی بانک رسالت در بکارگیری تکنولوژی نسل ۵ از امکان همکاری اتاق بازرگانی با این بانک به منظور استفاده از ظرفیت‌های طرفین به منظور جاری شدن تکنولوژی نسل ۵ در صنایع در راستای رشد کارآفرینان خبر داد.

 

همچنین سید وحید دزفولی عضو هیات نمایندگان اتاق دهم گفت: در راستای توسعه روستایی و جلوگیری از مهاجرت به شهرها می توان از پتانسیل بانک رسالت به عنوان بازوی همراه پارلمان بخش خصوصی اصفهان استفاده کرد.

 

در ادامه این دیدارها فعالان اقتصادی به بیان مشکلات و ارایه راهکارهای پیشنهادی خود پرداختند همچنین بر ضرورت فرهنگسازی آموزش های مربوط به کوچینگ در حوزه کسب و کار تاکید شد .

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان