تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
کد خبر : 34115

مدارس تابستانه سمپاد استان اصفهان برای اولین‌بار ایجاد می‌شود

مدارس تابستانه سمپاد استان اصفهان برای اولین‌بار ایجاد می‌شود

رئیس اداره استعدادهای درخشان: مدارس تابستانه سمپاد استان اصفهان برای اولین‌بار ایجاد می‌شود رئیس اداره پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اداره سمپاد استان اصفهان در راستای غنی‌سازی فعالیت‌های آموزشی و در راستای اهمیت فعالیت‌های پژوهشی و کارگاهی، مدرسه تابستانه خود را برای اولین‌بار ایجاد کرده است.

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره استعدادهای درخشان:

مدارس تابستانه سمپاد استان اصفهان برای اولین‌بار ایجاد می‌شود

رئیس اداره پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اداره سمپاد استان اصفهان در راستای غنی‌سازی فعالیت‌های آموزشی و در راستای اهمیت فعالیت‌های پژوهشی و کارگاهی، مدرسه تابستانه خود را برای اولین‌بار ایجاد کرده است.

 

به گزارش دنیای اسرار، احسان صنعتکار، رئیس اداره پرورش استعدادهای درخشان و پژوهشگران جوان این اداره کل، در خصوص ایجاد مدارس تابستانه سمپاد اظهار داشت: اداره استعدادهای درخشان استان اصفهان در راستای غنی‌سازی فعالیت‌های آموزشی و در راستای اهمیت فعالیت‌های پژوهشی و کارگاهی، مدرسه تابستانه خود را برای اولین‌بار ایجاد کرده است.

 

وی ادامه داد: مدرسه تابستانه سمپاد شامل سه محور می‌شود که عبارت است از مدرسه پزشکی، مدرسه شهر پایدار و مدرسه هوش مصنوعی.

 

صنعتکار با بیان اینکه، مخاطب این مدارس دانش‌آموزان دوره اول سمپاد استان اصفهان می‌باشند، اذعان داشت: اغلب اساتید این مدارس فارغ‌التحصیلان مدارس سمپادی هستند که امروز اساتید دانشگاه‌هایی نظیر صنعتی شریف، صنعتی اصفهان، تهران و اصفهان هست.

 

رئیس اداره پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در راستای کاربردی‌سازی مفاهیم، در کنار برنامه‌های کارگاهی متناسب با سرفصل‌ها دانش‌آموزان بازدیدهایی خواهند داشت و سعی شده است نهادهای دولتی مرتبط نیز درگیر این مدارس بشوند.

 

گفتنی است دبیرخانه دخترانه این مدارس در محل دبیرستان فرزانگان امین ۱ و دبیرخانه پسرانه آن در دبیرستان شهید اژه‌ای ۲ مستقر است

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان