تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
کد خبر : 34430

«دستور جمع آوری تابلو های شهری با موضوع رسانه صادر شد»

«دستور جمع آوری تابلو های شهری با موضوع رسانه صادر شد»

روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان: «دستور جمع آوری تابلو های شهری با موضوع رسانه صادر شد» به گزارش دنیای اسرار: در پی گلایه مندی جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه نسبت به انتشار مطالبی با موضوع رسانه در سطح شهر و درخواست آنان از رییس کل دادگستری استان، حجت الاسلام و المسلمین جعفری پس

Print Friendly, PDF & Email

روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان: «دستور جمع آوری تابلو های شهری با موضوع رسانه صادر شد»

به گزارش دنیای اسرار: در پی گلایه مندی جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه نسبت به انتشار مطالبی با موضوع رسانه در سطح شهر و درخواست آنان از رییس کل دادگستری استان، حجت الاسلام و المسلمین جعفری پس از قول پیگیری، موضوع را جهت بررسی و اقدام قانونی به دادستان محترم مرکز استان ارجاع داد.

بر همین اساس سیدمحمدموسویان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به اینکه معاون حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان مسئول رسیدگی به این پرونده شده است اظهار کرد: پس از آن که تعدادی از خبرنگاران نسبت به انتشار مطالبی با موضوع رسانه در سطح شهر توسط کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ابراز گلایمندی کرده بودند، موضوع به طور جدی بررسی و دستور جمع آوری این تابلوها از سطح شهر صادر شد.

وی تصریح کرد: در ادامه روند رسیدگی به این پرونده عوامل این اقدام نیز به دادسرا دعوت تا درخصوص جزئیات آن توضیح ارائه شود.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با تاکید بر این که هیچ فرد یا نهادی حق ندارد حقوق عامه را تضییع کند، افکار عمومی را از مصادیق حقوق عامه دانست و افزود: رسانه ها در ایران خط مقدم جهاد تبیین و سربازان جنگ ترکیبی با دشمن هستند و تضعیف آن ها، تضعیف جبهه تبیین است و کسی حق ندارد در این مسیر گام بردارد.

موسویان بیان کرد: روش و شیوه های  رسانه ای در غرب با کشور ما متفاوت است و در ایران رسانه بر مدار اخلاق حرکت می کند نه روش های غربی، لذا باید این اخلاق مداری ارج نهاده شود و البته هر جا از خط قانون تخطی صورت گرفت بر اساس قانون برخورد شود.

در ادامه دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از مسئولان و نهاد هایی که با افکار عمومی در ارتباط هستند خواست تا در انتشار پیام به ویژه در فضای غبارآلود رسانه ای که غرب درست کرده و به دنبال تضعیف ارکان نظام و رسانه های داخلی است، دقت بیشتری اعمال کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان