تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
کد خبر : 34212

تامین آب شرب روستاهای سیل زده شهرستان اردستان

تامین آب شرب روستاهای سیل زده شهرستان اردستان

مدیر آبفای اردستان از تامین آب شرب روستاهای سیل زده نهوج، حبیب آباد، کچی، خیرآباد، مارچوبه، دیزیچه و اشینه این شهرستان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:علی عباسی نهوجی با اشاره به وقوع سیل اخیر در شهرستان اردستان گفت: به دنبال وقوع این حادثه غیر مترقبه تاسیسات و منابع آب برخی از روستاهای منطقه دچار

Print Friendly, PDF & Email

مدیر آبفای اردستان از تامین آب شرب روستاهای سیل زده نهوج، حبیب آباد، کچی، خیرآباد، مارچوبه، دیزیچه و اشینه این شهرستان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:علی عباسی نهوجی با اشاره به وقوع سیل اخیر در شهرستان اردستان گفت: به دنبال وقوع این حادثه غیر مترقبه تاسیسات و منابع آب برخی از روستاهای منطقه دچار آسیب شدند، با این وجود از زمان وقوع این حادثه تاکنون آب شرب ساکنان این روستاها به صورت سیار تامین می شود.

وی درباره تامین آب شرب روستای نهوج افزود: به دنبال بارندگی های اخیر برخی از نقاط خط انتقال و شبکه توزیع آب روستای نهوج دچار خسارت شدند که با تلاش گروه های عملیاتی بحران آبفا برخی از نقاط آسیب دیده اصلاح شد و هم اکنون آب شرب در برخی از نقاط روستا در مدار بهره برداری قرار دارد.

مدیر آبفای اردستان به منابع آب روستاهای این منطقه اشاره کرد و بیان داشت: منابع محلی از جمله چاه ها و قنوات منابع اصلی تامین کننده آب شرب روستاهای اردستان هستند که به دلیل ورود گل‌ولای به درون آن‌ها، کدورت آب در این منطقه افزایش یافته و با کاهش کدورت و آبگیری مجدد مخازن آب شرب در روستاها، این منابع مجددا در مدار بهره برداری قرار می گیرند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان