تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر : 34273

۱۳۸ پروژه در هفته جهاد کشاورزی در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد

۱۳۸ پروژه در هفته جهاد کشاورزی در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی تعداد ۱۳۸ پروژه بخش کشاورزی در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش دنیای اسرار:مهرداد مرادمند رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح سازمان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی تعداد ۱۳۸

Print Friendly, PDF & Email

 

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی تعداد ۱۳۸ پروژه بخش کشاورزی در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش دنیای اسرار:مهرداد مرادمند رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح سازمان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی تعداد ۱۳۸ پروژه بخش کشاورزی در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی افزود: این ۱۳۸ طرح با مجموع اعتبار ۴۲۳ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و بخش زیادی از اعتبارات لازم برای اجرای این طرح‌ها توسط بخش خصوصی تأمین شده که نشان‌دهنده استقبال سرمایه‌گذاران برای ورود به بخش کشاورزی است.

 

مردادمند اضافه کرد: تعداد خانوار بهره‌بردار طرح‌های کشاورزی استان در هفته جهاد کشاورزی بیش از ۳ هزار ۳۴۶ خانوار هستند، همچنین با افتتاح این ۱۳۸ طرح، زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای ۴۳۹ نفر فراهم خواهد شد و برای ۲۰۲ نفر نیز تثبیت اشتغال به همراه خواهد آورد.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان افزود: از مجموع این طرح‌ها، تعداد ۵۶ طرح در بخش تولیدات گیاهی، ۳۴ طرح در بخش آب و خاک و امور فنی مهندسی، ۲۴ طرح منابع طبیعی و آبخیزداری، ۶ طرح امور عشایر، ۵ پروژه تحقیقات کشاورزی، ۵ پروژه تعاون روستایی، ۵ پروژه تولیدات دام و طیور و آبزیان و ۳ پروژه مربوط به صنایع کشاورزی هستند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان