تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
کد خبر : 34394

صدور ۱۰ گواهی‌نامه‌ انطباق محصول COP وCOC توسط اداره کل استاندارد استان اصفهان

صدور ۱۰ گواهی‌نامه‌ انطباق محصول COP وCOC توسط اداره کل استاندارد استان اصفهان

معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان اصفهان خبرداد؛ صدور ۱۰ گواهی‌نامه‌ انطباق محصول COP وCOC توسط اداره کل استاندارد استان اصفهان معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان اصفهان از صدور ۱۰ گواهی‌نامه‌ انطباق محصول COP وCOC توسط اداره کل استاندارد استان اصفهان خبرداد. به گزارش دنیای اسرار، رضا دولتشاهی با اشاره به ابلاغ

Print Friendly, PDF & Email

معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان اصفهان خبرداد؛
صدور ۱۰ گواهی‌نامه‌ انطباق محصول COP وCOC توسط اداره کل استاندارد استان اصفهان
معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان اصفهان از صدور ۱۰ گواهی‌نامه‌ انطباق محصول COP وCOC توسط اداره کل استاندارد استان اصفهان خبرداد.

به گزارش دنیای اسرار، رضا دولتشاهی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل اعطای نشان دانش‌بنیان (دانش نماد) گفت: در سال جاری امکان صدور این نشان نیز برای واحدهای حائز شرایط فراهم گردیده است.

وی بیان کرد: با عنایت به نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان اشتغال آفرین، دانش‌بنیان و تولید و در راستای ایجاد زمینه لازم برای تسهیل در عرضه، تقاضا و جهت‌دهی به زنجیره تأمین و بسترسازی مناسب به‌منظور توسعه تجهیزات ساخت داخل و استانداردسازی محصولات و خدمات دانش‌بنیان، این اداره کل در سال گذشته در راستای آشنایی واحدهای دانش‌بنیان مستقر در استان اصفهان با نحوه اعطای گواهی‌نامه‌های انطباق محصول COP وCOC و آگاه‌سازی و ترغیب آن‌ها به مشارکت در فرایند دریافت این گواهی‌نامه‌ها، اقدام به برگزاری ۶ دوره آموزشی در شهرک علمی تحقیقاتی و مراکز دانشگاهی استان نمود.

معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان اصفهان گفت: از بین۳۰ واحد متقاضی اخذ گواهینامه ‌های انطباق محصول COP وCOC تاکنون، ۱۰ واحد موفق به دریافت گواهی‌نامه شده‌اند و سایر واحدها نیز درحال طی مراحل نهایی فرایند می‌باشند.

گفتنی است؛ مسئله حائز اهمیت این است که در بسته تحولی خدمت، که در جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۲ تدوین و ابلاغ‌شده، برای تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان محصولات دانش‌بنیان و فناوری نانو، تسهیلاتی در نظر گرفته‌شده‌ و بر اساس این بسته، شبکه ارزیابان جایزه ملی کیفیت به تفکیک گروه‌های تخصصی به‌ویژه محصولات دانش‌بنیان، ایجاد می‌شود.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان