تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
کد خبر : 35024

اشتغال پایدار ضامن خودکفایی جامعه هدف بهزیستی است

اشتغال پایدار ضامن خودکفایی جامعه هدف بهزیستی است

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان : اشتغال پایدار ضامن خودکفایی جامعه هدف بهزیستی است مدیرکل بهزیستی استان اصفهان اظهار داشت: خدمت خالصانه و ایثارگرانه کارکنان بهزیستی به جامعه هدف در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. به گزارش دنیای اسرار، ناصر چاووشی درمراسم تجلیل از کارفرمایان و کارآفرینان مرتبط با

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان :
اشتغال پایدار ضامن خودکفایی جامعه هدف بهزیستی است
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان اظهار داشت: خدمت خالصانه و ایثارگرانه کارکنان بهزیستی به جامعه هدف در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

به گزارش دنیای اسرار، ناصر چاووشی درمراسم تجلیل از کارفرمایان و کارآفرینان مرتبط با بهزیستی در شهرستان نجف‌آباد گفت: ضروری است که از کارآفرینان و کارفرمایان در این عرصه نیز تجلیل شود چرا که ایشان رکن اصلی رشد اقتصادی کشور هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد با بیان اینکه در حوزه کار و ایجاد اشتغال باید فرهنگ‌سازی صورت گیرد، گفت: نتیجه‌بخشی و اثرگذاری اعتبارت اشتغال‌زایی در سطح شهرستان، به دلیل تلاش وافر و دقیق کارکنان ادارات این شهرستان است.

موسی مباشری افزود: اداره بهزیستی با ایجاد تسهیلات بانکی و حمایت سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات قشر آسیب پذیر معلولین باشد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف‌آباد نیز ضمن تقدیر از کارفرمایان و کار آفرینانی که در زمینه ایجاد اشتغال برای جامعه هدف بهزیستی تلاش داشته‌اند، گفت: لازم و ضروری است که توانخواهان بهزیستی نیز با رعایت احترام و تکریم، همانند همه افراد جامعه از امکاناتی درخور و شایسته برخوردار باشند و فرصت های شغلی همانند دیگران اعضای جامعه برای آنان فراهم باشد.

علیرضا قناعت‌کار ادامه داد: یکی از راه‌های مهم در راستای توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف بهزیستی، اشتغال آفرینی و پایداری آن است که این امر نیازمند آموزش موثر، آشنایی با روش‌های کسب و کار، درآمد زایی و بازار یابی است. این اشتغال پایدار می تواند ضامن خودکفایی جامعه هدف بهزیستی شود.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان