تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
کد خبر : 35285

انتخاب اداره کل استاندارد استان اصفهان به عنوان پایلوت اجرای طرح خود مراقبتی سازمانی

انتخاب اداره کل استاندارد استان اصفهان به عنوان پایلوت اجرای طرح خود مراقبتی سازمانی

سرپرست اداره کل استاندارد اصفهان خبرداد؛ انتخاب اداره کل استاندارد استان اصفهان به عنوان پایلوت اجرای طرح خود مراقبتی سازمانی سرپرست اداره کل استاندارد اصفهان از انتخاب اداره کل استاندارد استان اصفهان به عنوان پایلوت اجرای طرح خود مراقبتی سازمانی خبرداد. به گزارش  دنیای اسرار: علی مالکی اظهار داشت: با نظر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم

Print Friendly, PDF & Email

سرپرست اداره کل استاندارد اصفهان خبرداد؛
انتخاب اداره کل استاندارد استان اصفهان به عنوان پایلوت اجرای طرح خود مراقبتی سازمانی
سرپرست اداره کل استاندارد اصفهان از انتخاب اداره کل استاندارد استان اصفهان به عنوان پایلوت اجرای طرح خود مراقبتی سازمانی خبرداد.

به گزارش  دنیای اسرار: علی مالکی اظهار داشت: با نظر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان و با توجه به عملکرد شایسته این اداره کل در حوزه سلامت، به عنوان پایلوت اجرای طرح خود مراقبتی سازمانی انتخاب گردید.

وی گفت: حفظ سلامت جسم و روح کارکنان بسیار مهم بوده وانجام این مهم موجب افزایش انگیزه و نهایتا ارتقای سطح کارائی و افزایش بهره وری خواهد شد و این اداره کل نهایت تلاش خودرا جهت فراهم کردن شرایط لازم در چارچوب قوانین ومقررات مربوطه خواهد نمود.

این مقام مسئول اظهار داشت: اجرای طرح فوق، افزایش کیفیت سلامت کارکنان را در پی خواهد داشت و کارکنان با انگیزه و سالم درانجام وظایف قانونی که همان نظارت بر کیفیت محصولات تولیدی استان می باشد، مشارکت بیشتر و موفق تری خواهند داشت.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان در پایان گفت: منابع انسانی بزرگترین سرمایه هر سازمان بوده و توجه به طرحهای سلامت محور و انگیزه بخش موجب حفظ و نگهداری این سرمایه شده که سازمان در آینده از وجود آن بهره مند خواهد شد .

در ادامه حیدری مسئول واحد آموزش سلامت مرکز بهداشت استان اصفهان ضمن تشکر از فعالیت های اداره کل در حوزه سلامت و اجرای طرحهای مربوطه گفت: تعداد معدودی از دستگاههای اجرائی استان برای اجرای این طرح انتخاب شده اند که با توجه به ظرفیت و تخصص و همراهی های موجود در اداره کل استاندارد استان اصفهان، این اداره کل نیز برای انجام این طرح انتخاب گردیده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان