تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
کد خبر : 35734

برگزاری نخستین رویداد کشوری دانش‌آموزی هوش مصنوعی در اصفهان

برگزاری نخستین رویداد کشوری دانش‌آموزی هوش مصنوعی در اصفهان

همزمان با پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی(ص) نخستین رویداد ملی دانش‌آموزی “هوش مصنوعی” در اصفهان برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار، مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در آیین افتتاح این رویداد گفت: جامعه‌ای که در بلندای علم قرار گیرد، قدرتمند است در غیر این صورت قدرت ندارد و دیگران نیز علیه او هستند. محمدرضا ابراهیمی

Print Friendly, PDF & Email

همزمان با پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی(ص) نخستین رویداد ملی دانش‌آموزیهوش مصنوعی” در اصفهان برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار، مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در آیین افتتاح این رویداد گفت: جامعه‌ای که در بلندای علم قرار گیرد، قدرتمند است در غیر این صورت قدرت ندارد و دیگران نیز علیه او هستند.

محمدرضا ابراهیمی بیان داشت: ایران اسلامی در عرصه تمدن علمی و اسلامی، همواره نقش‌آفرین بوده است

وی گفت: ایران در علوم‌ جدید نیز پیشرفت‌هایی داشته است ولی نگاه همه باید معطوف به این باشد که ایران در همه علوم و امور باید در جایگاه نخست قرار بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان افزود: ایران در هوش مصنوعی ، فناوری نانو، هوا و فضا، لیزر و علوم طب، ‌جایگاه خوبی دارد ولی انتظارها از ما بالاست چون اندیشمندانی داریم‌ که جوان و نُخبه هستند

وی یادآور شد: مطالبه رهبر معظم انقلاب این است‌که در هوش مصنوعی که از وجوه قدرتمند هر کشوری است باید جزو ۱۰ کشور نخست دنیا باشیم .

ابراهیمی افزود: این رویداد در چهار موضوع ذیل جایزه مصطفی پیشنهاد شد که در حاشیه برگزاری ابن جایزه اقدامی صورت گیرد که دانش‌آموز محور باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: تاریخ اصفهان در اکثر علوم، صنعت و فناوری‌ها و در سبک ادبی و شعر سرآمد است و در هوش مصنوعی نیز می تواند پایگاه ویژه‌ای در کشور داشته باشد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان