تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کد خبر : 36931

ثبت نام متقاضیان گاز مایع در سامانه سدف

ثبت نام متقاضیان گاز مایع در سامانه سدف

متقاضیان گاز مایع یارانه‌ای در سامانه دریافت فرآورده‌های نفتی ثبت‌نام کنند. به گزارش دنیای اسرار:مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان با اشاره به اینکه گاز مایع (ال‌پی‌جی) به قیمت یارانه‌ای در حال توزیع است، گفت: همه متقاضیانی که نیازمند دریافت گاز مایع برای مصارف خانگی یا مشاغل خُرد هستند الزامی است در سامانه دریافت

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان با اشاره به اینکه گاز مایع (ال‌پی‌جی) به قیمت یارانه‌ای در حال توزیع است، گفت: همه متقاضیانی که نیازمند دریافت گاز مایع برای مصارف خانگی یا مشاغل خُرد هستند الزامی است در سامانه دریافت فرآورده‌های نفتی (سدف) ثبت‌نام و از طریق این بستر الکترونیکی، سوخت موردنیاز خود را دریافت کنند.
عبدالله گیتی منش با اشاره به اینکه قیمت هر کپسول گاز ١١ کیلویی ٢٧٩٠٠ تومان است، افزود: دولت تلاش می‌کند فرآورده یارانه‌ای را به دست مردم به‌عنوان مصرف‌کننده اصلی برساند و از شبکه خارج نشود.
وی گفت: ۱۵ تاسیسات توزیع گاز در استان اصفهان فعال است که ۲ تاسیسات سیلندر دو کیلویی (پیک نیکی) و ١٣ تاسیسات دیگر با وزن‌های مختلف، سیلندر شارژ می‌کنند.
٧۵٠ عامل توزیع گاز در استان اصفهان فعالیت می‌کنند.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان