تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
کد خبر : 38654

عملیات احداث و بهسازی ۱۳ راهدارخانه‌ اصفهان در دست اجراست

عملیات احداث و بهسازی ۱۳ راهدارخانه‌ اصفهان در دست اجراست

رییس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: عملیات احداث و بهسازی ۱۳ راهدارخانه‌ در استان در دست انجام است. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا:محمد طراوت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احداث و بهسازی راهدارخانه‌های بین راهی در شهرستان‌های تیران، داران،

Print Friendly, PDF & Email

رییس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: عملیات احداث و بهسازی ۱۳ راهدارخانه‌ در استان در دست انجام است.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا:محمد طراوت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احداث و بهسازی راهدارخانه‌های بین راهی در شهرستان‌های تیران، داران، سمیرم، خوانسار، آران و بیدگل، برخوار، مبارکه، نطنز، فریدون‌شهر، کاشان، اردستان، اصفهان و دهاقان با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور ارائه خدمات بیشتر در سریعترین زمان ممکن به مسافران و در راه ماندگان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به احداث و تکمیل سه نمازخانه بین راهی استان در سال گذشته گفت: نمازخانه بین‌راهی سه‌راهی خور – جندق بهره‌برداری و نمازخانه‌های گردنه مُلااحمد و گردنه خوانسار نیز در مجموع با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار تکمیل شد و همچنین ساخت نمازخانه بین راهی در سه‌راهی دستجرد نیز ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رییس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای اصفهان خاطرنشان کرد: سال گذشته بهسازی آشیانه ماشین‌آلات با ۳۰ میلیارد ریال و تعمیرات و بهسازی انبار شن و نمک با یکصد میلیارد ریال در ادارات راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان‌های فریدونشهر و اصفهان انجام شد.

وی با اشاره به تکمیل قرارگاه پلیس راه استان در سال گذشته با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار خاطرنشان کرد: تعمیر، بهسازی و تکمیل ۱۴ پاسگاه پلیس راه استان از جمله در آزادراه کاشان- اصفهان، اصفهان – کوهپایه، خور- جندق، نایین- یزد، اصفهان- نایین، اصفهان- شیراز، سه راهی دامنه و اردستان نیز در سال گذشته با صرف ۶۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شد.

طراوت اضافه کرد: آماده‌سازی بستر و نصب دیوارهای بتُنی، تعمیرات، بهسازی و نوسازی سیستم برق محوطه پایانه، جمع‌آوری زمین چمن، انجام زیرسازی، جدول‌کاری و کف سازی بتُنی محوطه ساختمان سابق پست در پایانه بار امیرکبیر اصفهان نیز با صرف هزینه یکصد میلیارد ریال انجام شده است.

به گزارش ایرنا، در زمان حاضر بیش از ۷۰ راهدارخانه در استان اصفهان فعال است.

راهدارخانه‌ها محل استقرار نیروهای راهدار، تجهیزات و ماشین آلات راهداری و انبارهای نمک و شن است.
استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز بعنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رُتبه نخست حمل بار و رُتبه سوم حمل مسافر را داراست.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان