تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹
کد خبر : 38862

برگزاری نشست روسای کانون های بازنشستگی صنعت آب و برق استان اصفهان به میزبانی آبفای استان اصفهان

برگزاری نشست روسای کانون های بازنشستگی صنعت آب و برق استان اصفهان به میزبانی آبفای استان اصفهان

نشست روسای کانون های بازنشستگی صنعت آب و برق استان اصفهان به میزبانی آبفای استان اصفهان با حضور مدیرعامل آبفاو نایب رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان اصفهان، دبیر کانون بازنشستگان صنعت آب و برق استان و اعضای هیئت مدیره این کانون برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار:نایب رییس شورای انسجام بخشی

Print Friendly, PDF & Email

نشست روسای کانون های بازنشستگی صنعت آب و برق استان اصفهان به میزبانی آبفای استان اصفهان با حضور مدیرعامل آبفاو نایب رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان اصفهان، دبیر کانون بازنشستگان صنعت آب و برق استان و اعضای هیئت مدیره این کانون برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار:نایب رییس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق اصفهان در این نشست بر ایجاد زیر ساختی با هدف استفاده از یک نرم افزارجامع جهت توزیع امکانات رفاهی و کمک به همکاران بازنشسته جهت استفاده برابر از امکانات رفاهی و تسهیل در فرآیند معرفی بازنشستگان به بانک جهت دریافت وام قرض الحسنه تاکید کرد.
حسین اکبریان با تاکید بر تکریم بازنشستگان خواستار توجه ویژه به بیمه تکمیلی بازنشستگان شرکت شد و بیان کرد: انتظار می رود بازنشستگان و پیشکسوتان عزیز شرکت نیز در زمینه مشارکت در قراردادهای بهره برداری و نگهداری از تاسیسات ، و طرح خیرین آبرسان و ارائه تجربیات یاری گر خادمان خود در صنعت آب و برق باشند.
همچنین در ادامه این جلسه دبیر و برخی از اعضای کانون بازنشستگان صنعت به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه تکریم وارائه خدمات به کارکنان بازنشسته پرداختند .
در پایان نیز اکبریان ، نایب رئیس شورای انسجام بخشی صنعت ،ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه اعضای کانون، بر طرح موضوعات و پیشنهادات ارائه شده در این جلسه در اولین نشست شورای انسجام بخشی استان در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان