تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹
کد خبر : 13678

لزوم همدلی و همراهی سازمان‌ها در انجام فعالیت‌های قرآنی

لزوم همدلی و همراهی سازمان‌ها در انجام فعالیت‌های قرآنی

لزوم همدلی و همراهی سازمان‌ها در انجام فعالیت‌های قرآنی مدیر کل قرآن، عترت و اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش: دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان در طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم شرکت کرده‌اند. به گزارش دنیای اسرار:محمدرضا مسیب زاده مدیر کل قرآن عترت و اقامه نماز وزارت آموزش و

Print Friendly, PDF & Email

لزوم همدلی و همراهی سازمان‌ها در انجام فعالیت‌های قرآنی

مدیر کل قرآن، عترت و اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش: دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان در طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم شرکت کرده‌اند.

به گزارش دنیای اسرار:محمدرضا مسیب زاده مدیر کل قرآن عترت و اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش در مراسم اختتامیه چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کریم بهترین و مهم‌ترین کار در شرایط فعلی کشور را انجام کار گروهی همدلی و همراهی دانست و اظهار کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر فضای خوبی برای انجام کارهای ارزشمند مشترک در سازمان اوقاف ایجاد شده است.
وی تجمیع بین مسابقات شکوفه‌های سازمان اوقاف و وزارت آموزش و پرورش را نمونه‌ای از کار گروهی عنوان و تصریح کرد: همچنین واگذاری مسابقات قرآنی زیر ۱۸ سال به وزارت آموزش و پرورش یکی دیگر از موارد انجام شده در این حوزه بوده است.
مسیب‌زاده با بیان اینکه انتظار می‌رود همدلی و همراهی در سطح تمامی استان‌ها و مناطق وجود داشته باشد گفت: این امر باعث می‌شود که بتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.
وی به ورود جدی وزارت آموزش و پرورش در حوزه حفظ جز ۳۰ قرآن کریم در سال جاری همچون سال گذشته اشاره و تشریح کرد: حضور دو میلیون ۸۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان در طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم نشان از اهمیت این موضوع دارد و امیدواریم که از این فعالیت ارزشمند حمایت شود.
مدیرکل قرآن، عترت و اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش موفقیت در حوزه حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم را نتیجه همدلی و همراهی سازمان صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای توسعه فرهنگ قرآنی و سایر بخش‌های مرتبط دانست.
وی با اشاره به اینکه باید خدمات و زحمات انجام شده در حوزه قرآنی نشر پیدا کند ابراز داشت: سازمان صدا و سیما مکان مناسبی برای نشر این امور است و اگر این فعالیت‌ها از طریق شبکه قرآن و سایر شبکه‌های صدا و سیما پخش نشود و همچنین در آموزش و پرورش مورد استقبال قرار نگیرد و دانش‌آموزان و مدیران ما در این عرصه حضور پیدا نکنند ما چه انتظاری باید از دیگران داشته باشیم.
وی در ادامه افزود: تبلور عینی همدلی و همراهی، قرآن کریم است و ما وظیفه داریم با همدیگر کار و تلاش کنیم چرا که یک کشور دولت، نظام و رهبر داریم.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان