تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
کد خبر : 34678

بازگشت اراضی ملی۳۹۰ میلیارد ریالی شاهین شهر و میمه به بیت المال

بازگشت اراضی ملی۳۹۰ میلیارد ریالی شاهین شهر و میمه به بیت المال

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خبرداد؛ بازگشت اراضی ملی۳۹۰ میلیارد ریالی شاهین شهر و میمه به بیت المال فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از اجرای حکم قطعی قضایی و رفع تصرف کامل اراضی ملی شهرستان شاهین شهر و میمه به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خبرداد؛
بازگشت اراضی ملی۳۹۰ میلیارد ریالی شاهین شهر و میمه به بیت المال
فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از اجرای حکم قطعی قضایی و رفع تصرف کامل اراضی ملی شهرستان شاهین شهر و میمه به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اظهار کرد: در پی دست درازی متصرفان به اراضی ملی شهرستان شاهین شهر و میمه، با اقدامات معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و همکاری اداره راه و شهرسازی این شهرستان، پرونده قضایی تشکیل و رای قضایی به نفع دولت اخذ شد.

وی ادامه داد: پس از دریافت حکم قضایی، اراضی ملی به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال ضمن قلع و قمع مستحدثات و خلع ید رفع تصرف کامل شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با بیان اینکه این اقدام به منظور حفظ حقوق بیت‌المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی انجام شده است، گفت: با اجرای این احکام در مجموع ۳۸ هزار و ۸۵۹ مترمربع از زمین‌های ملی و دولتی شهرستان شاهین شهر و میمه رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

وی تصریح کرد: این یگان با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران ندارد و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای که باشد نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی، محکومیت کیفری، قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان درپی ندارد.

سرهنگ باقری با اشاره به اینکه هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع بوده و تصرف اراضی ملی و دولتی به شمار می‌رود، گفت: با پایش روزانه توسط عوامل یگان حفاطت اراضی استان اصفهان، عرصه بر متصرفان اراضی ملی استان تنگ شده است.

وی خاطرنشان کرد: سامانه ۱۶۵۶ به صورت شبانه روزی به منظور دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در ارتباط با تصرف اراضی ملی و دولتی فعال بوده و مردم عزیز استان اصفهان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق تماس با این شماره به یگان حفاظت اراضی گزارش دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.