تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
کد خبر : 20509

آمادگی اصفهان برای استقبال از ماه مهر

آمادگی اصفهان برای استقبال از ماه مهر

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان: دستورالعمل ۴۹ بندی برای استقبال از مهر ماه به مناطق ۱۵ گانه شهرداری، ابلاغ گردید. به گزارش دنیای اسرار:رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان، در نشست “هر سه شنبه با رسانه” که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: شهرداری برای تشویق مردم و هیئت‌‌های مذهبی برای استقبال از ماه

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان: دستورالعمل ۴۹ بندی برای استقبال از مهر ماه به مناطق ۱۵ گانه شهرداری، ابلاغ گردید.

به گزارش دنیای اسرار:رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان، در نشست “هر سه شنبه با رسانه” که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: شهرداری برای تشویق مردم و هیئت‌‌های مذهبی برای استقبال از ماه محرم، دستورالعملی به مناطق ۱۵ گانه ارائه گردید تا مسئولان آموزشی حوزه خدمات شهری مناطق، به هیئت‌های مذهبی منطقه مراجعه کردهه و هیئت‌ها را به آذین بندی برای این ایام، تشویق کنند.
وی افزود: با وجود وضعیت قرمز اصفهان، دستورالعمل بازگشایی مدارس، روز ۱۵ مهر ماه، اعلام شده است.
غلامرضا ساکتی تصریح کرد: دستورالعمل ۴۹ بندی در زمینه‌های مختلف برنامه‌های شهری، خدمات شهری و عمرانی به مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان ابلاغ گردیده است‌.
وی افزود: طبق این دستورالعمل، رنگ آمیزی اِلمان‌های شهری، خط کشی ترافیکی و گل کاری برای استقبال از ماه مهر، در دستور کار قرار گرفته است.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در حاشیه‌ی این نشست، گفت: با تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان، مبلغ ۵میلیارد تومان جهت خرید اقلام بهداشتی، در اختیار هیئت‌های مذهبی شهر اصفهان قرار گرفته است.
وی افزود: ۹۰ اِلمان شمع و هزار نماد اشک با جملات عربی و فارسی، در میادین شهر نصب شده است.
حسین امیری با بیان اینکه امسال برای هیچ چایخانه و ایستگاه صلواتی، مجوز فعالیت صادر نشده است، گفت: به دلیل بحران کرونا، محدودیت‌هایی برای فعالیت هیئت‌های مذهبی شهر، در نظر گرفته شده است.
وی افزود: شهروندان در فضا سازی شهر برای ماه محرم، مشارکت خوبی داشته‌اند و البته با نزدیک شدن به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، این مشارکت چشم‌گیر تر خواهد بود.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نیروی پاکبان، در بخش نظافت و جمع آوری زباله و نظافت شهری، در حالت آمادگی کامل هستند.
وی در خصوص متکدیان سطح شهر، گفت: دستگاه‌های دیگر نیز، در شناسائی و تعیین تکلیف آنان مسئولیت دارند.
امیری افزود: زباله‌گردی نه تنها در اصفهان، بلکه در بسیاری از شهرها مشاهده می‌شود و در طی ۵ ماه گذشته، شاهد افزایش این افراد بوده‌ایم.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش ۲۰۰ هکتار به فضای سبز شهری، گفت: در حال حاضر، سرانه فضای سبز شهر، ۲۹ متر مربع و سرانه فضای تفرجگاهی شهر، حدود ۳ متر مربع است.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان