تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
کد خبر : 20955

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری خبر داد: لایروبی معابر قبل از شروع بارش ها

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری خبر داد: لایروبی معابر قبل از شروع بارش ها

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری از آمادگی و هماهنگی کامل مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برای رفع آبگرفتگی‌های احتمالی و مقابله با هرگونه بحران احتمالی در زمینه آبگرفتگی در سطح شهر خبر داد.به گزارش دنیای اسرار: بهزاد حقانی، با بیان اینکه با آغاز فصل پاییز احتمال بارش های فصلی بسیار زیاد می گردد

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری از آمادگی و هماهنگی کامل مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برای رفع آبگرفتگی‌های احتمالی و مقابله با هرگونه بحران احتمالی در زمینه آبگرفتگی در سطح شهر خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار: بهزاد حقانی، با بیان اینکه با آغاز فصل پاییز احتمال بارش های فصلی بسیار زیاد می گردد گفت: در راستای جلوگیری از آبگرفتگی معابر، لایروبی تمامی جوی های آب و سپتیک ها به صورت ویژه در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار گرفته است.
وی گفت شهرداری اصفهان دستورالعمل هایی را برای مقابله با آبگرفتگی های احتمالی در نظر گرفته و اجرایی نموده است و در تمامی مناطق قبل از شروع بارش‌های پاییزی نسبت به لایروبی کانال ها، جوی‌ها و سپتیک ها اقدام اجرایی صورت پذیرفته و این اقدام بصورت دائم ادامه خواهد داشت.
حقانی گفت: خوشبختانه با توجه به لایروبی مستمر صورت گرفته و اجرای اقدامات پیشگیرانه در چند سال اخیر آبگرفتگی گسترده ایی در سطح شهر اتفاق نیفتاده است و موارد جزئی به سرعت بر طرف شده است.
وی ادامه داد: آمادگی در سطح مناطق ۱۵ گانه و نیز نیروهای خدماتی و عملیاتی که در حوزه های اجرایی فعالیت می کنند، مورد بررسی قرار گرفته است و اقدامات لازم در سطح معابر و نقاط مختلف شهر اجرایی شده است.
مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به طول مادی های شهر اصفهان گفت:در شهر اصفهان ۳۱۳ کیلومتر مادی وجود دارد که در کنار بیش از ۳۰۰ کیلومتر کانال دفع آبهای سطحی و همچنین وجود بیش از یکصد عدد سپتیک و ۵۰ هزار عدد چاه جذبی و رسوب گیر ولایروبی منظم و مداوم آنها؛ تاثیر بسزایی در جهت جلوگیری از آبگرفتگی گسترده در شهر دارد.
بهزاد حقانی اظهار کرد: در زمان بارش‌ها مسئولین مربوطه با حضور شبانه‌روزی در سطح شهر آمادگی کامل جهت ارائه خدمات لازم و مقابله با هرگونه بحران احتمالی در زمینه آب گرفتگی را دارند و شماره ۱۳۷ به عنوان شماره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان به ‌صورت شبانه روزی در اختیار همشهریان است تا مشکلات خود اعم از آبگرفتگی احتمالی و سایر مشکلات مربوط به شهرداری را گزارش دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان