تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
کد خبر : 36139

جنس قاچاق جنایت فرهنگی، اقتصادی و خانوادگی است

جنس قاچاق جنایت فرهنگی، اقتصادی و خانوادگی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تأثیر کالای قاچاق بر فرهنگ خانواده، جنس قاچاق را جنایت فرهنگی، اقتصادی و خانوادگی دانست و بر این مهم تأکید کرد. به گزارش دنیای اسرار: دکترمحمدرضا جان‌نثاری در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تأثیر کالای قاچاق بر فرهنگ خانواده که به همت دانشگاه اصفهان و با همکاری

Print Friendly, PDF & Email

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تأثیر کالای قاچاق بر فرهنگ خانواده، جنس قاچاق را جنایت فرهنگی، اقتصادی و خانوادگی دانست و بر این مهم تأکید کرد.

به گزارش دنیای اسرار: دکترمحمدرضا جان‌نثاری در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تأثیر کالای قاچاق بر فرهنگ خانواده که به همت دانشگاه اصفهان و با همکاری مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی مانند گرگ‌های درنده‌ای به جان مردم مظلوم غزه افتادند و جنایات نسل‌کشی توسط آن‌ها در حال انجام است، اما این رژیم جعلی دیگر وجهه خود را در جهان از دست داده است و اکثر مردم دنیا در حال حمایت از مردم فلسطین‌اند و به زودی این رژیم منحوس نابود خواهد شد.

وی همچنین با بیان ضرورت برگزاری نمایشگاه تأثیر کالای قاچاق بر فرهنگ خانواده تصریج کرد: دشمنان ایران با ورود و تبلیغ کالاهای قاچاق به جنگ ترکیبی علیه نظام برخواسته اند و امروز با برپایی نمایشگاه هایی از این قبیل به جهاد تبیین معنی بخشیده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری أصفهان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری تصریح کرد: دشمنان در پی تحت تاثیرقراردادن خانواده ها و جوانان ما هستند. وی افزود: أصحاب رسانه باید با تیزهوشی و ریزبینی به تبیین واقعیت ها بپردازند و در روشنگری جامعه تلاش نمایند.

وی همچنین ضمن تشکر از اصناف متدین و متعهد جامعه تصریح کرد: اکثریت اصناف ما را انسان های اصیل و متدین تشکیل می دهد و اگر تخلفی دیده می شود نباید تمام اصناف را زیر سوال ببریم .

دکتر جان‌نثاری گفت: اگر هر واحد صنفی تخلفی در ارتباط با کالای قاچاق مشاهده کرد، اتحادیه‌ها باید با آن‌ها به‌صورت جدی برخورد و در صورت تکرار آن‌ها را از صحنه بازار و اقتصاد حذف کنند و اجازه ندهند که این افراد به هویت سلامت اصناف کشور ما خدشه وارد کنند.

وی با تاکید بر اینکه جنس قاچاق جنایت است، خاطرنشان کرد: البته این امر تنها جنایت اقتصادی نیست، بلکه جنایت فرهنگی و جنایت خانوادگی است، در این راستا باید بدانیم که دشمن برای مردم ما و از بین بردن خانواده در کشورمان برنامه‌های بسیار متنوع و بدی پیش‌بینی کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: ۱۳ آبان‌ماه و روز استکبارستیزی را پیش‌رو داریم و جهانیان خواهند دید که آخرین نظر مردم ما از جمله دانشجویان، دانش‌آموزان و کسبه راجع به آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی چیست.

وی با بیان اینکه باید برای فروشندگان جوان کلاس‌های آموزشی برگزار شود و به آن‌ها آموزش داده شود که فقط درآمد مهم نیست، بلکه حلال بودن درآمد نیز اهمیت فراوانی دارد، تصریح کرد: اصحاب رسانه در آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی میان مردم نقش بسیار مهمی دارند و در این راستا شاهد صداقت و انصاف آن‌ها در انتشار اخبار هستیم، اما از آن‌ها می‌خواهیم که که در عرصه فرهنگی و اجتماعی بسیار قوی‌تر وارد عرصه شوند و به آگاه‌سازی مردم کمک کنند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.