تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
کد خبر : 37133

دستگیری 22 شرور متواری در اصفهان و چند استان کشور 

دستگیری 22 شرور متواری در اصفهان و چند استان کشور 

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی از دستگیری 22 شرور متواری و تحت تعقیب مرجع قضائی در عملیات ویژه ماموران سازمان اطلاعات این فرماندهی خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” مسعود طُریفی” بیان کرد: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر فعالیت گسترده 2 برادر در زمینه حمل ، نگهداري و استفاده از سلاح گرم

Print Friendly, PDF & Email

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی از دستگیری 22 شرور متواری و تحت تعقیب مرجع قضائی در عملیات ویژه ماموران سازمان اطلاعات این فرماندهی خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” مسعود طُریفی” بیان کرد: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر فعالیت گسترده 2 برادر در زمینه حمل ، نگهداري و استفاده از سلاح گرم و سرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان قرار گرفتند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی و اخذ مجوز های قانونی وارد منزل متهمان شده و در بازرسی بعمل آمده انواع سلاح های سرد و گرم شامل 4 قبضه سلاح شورشي،96 عدد فشنگ شکاری، 75 فشنگ جنگی، 16 قبضه انواع سلاح سرد از نوع قمه و قداره و چاقوهای کپوری، یک عدد باطوم و یک قطعه قنداق فلزي سلاح گرم را کشف کردند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در این عملیات هر 2 برادر  شرور توسط ماموران دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ طُریفی در ادامه به دستگیری يک شرور که به دليل ارتکاب جرايم متعدد و ايجاد رعب و وحشت براي شهروندان و همچنین ايراد ضرب و جرح عمدی چند شهروند تحت تعقيب مرجع قضائي بود، اشاره کرد و گفت: فرد مذکور با اطلاع از تحت پيگرد بودن توسط پليس، خود را از ديد ماموران مخفي کرده بود اما نهايتاً با اقدام هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در بخش دیگری از این گفت و گو به اجرای طرح ذوالفقار با هدف دستگیری اراذل و اباش متواری و تحت تعقیب خبر داد و گفت: در این طرح که یک هفته به طول انجامید تعداد 22 نفر از افراد شرور که به حبس محکوم شده اما متواری بودند طی چندین عملیات منسجم و ضربتی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ طُریفی عنوان کرد: 16 نفر از این متهمان در شهرهای مختلف استان و 6 نفر دیگر در استان های دیگر پنهان شده بودند که بحمدالله با تلاش شبانه روزی و اقدام جهادی ماموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان شناسایی و تحویل مرجع قضائی شدند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.