تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
کد خبر : 25189

کسب رتبه برتر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان اصفهان برای سومین سال متوالی

کسب رتبه برتر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان اصفهان برای سومین سال متوالی

دکتر ولی اله نصر مدیر کل بهزیستی و رییس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان اصفهان از کسب رتبه برتر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان اصفهان در سال ۱۳۹۹ خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، دکتر ولی اله نصر ابراز داشت: بر اساس ارزیابی فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان کشور و

Print Friendly, PDF & Email

دکتر ولی اله نصر مدیر کل بهزیستی و رییس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان اصفهان از کسب رتبه برتر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان اصفهان در سال ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، دکتر ولی اله نصر ابراز داشت: بر اساس ارزیابی فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان کشور و نامه ارسالی محمدرضا مظلومی رییس این هیئت به مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان، هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان اصفهان در سال ۱۳۹۹ با کسب امتیاز ۳۴۹ رتبه برتر کشور را بدست آورد.
رییس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان اصفهان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های ارزشمند مسئولین کمیته‌ها و ورزشکاران رشته‌های مختلف هئیت و مدال آوران استانی،کشوری و بین المللی، ابراز داشت: این مهم در سایه تلاش، همدلی و سخت کوشی مجموعه هیئت بویژه روسای هیئت‌های شهرستانی، مربیان و ورزشکاران بی ادعا حاصل شده است. امیدواریم این مسیر بالندگی با شیب بیشتری ادامه پیدا کند و هر سال شاهد معرفی مدال آوران و قهرمانان تازه ای از استان در عرصه ورزش نابینایان و کم بینایان باشیم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان