تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
کد خبر : 25858

برگزاری نشست هماهنگی دبیران اجرایی امورفرهنگی دینی صنعت آب وبرق

برگزاری نشست هماهنگی دبیران اجرایی امورفرهنگی دینی صنعت آب وبرق

به گزارش دنیای اسرار:مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اهمیت فعالیت های فرهنگی دینی و نقش موثر آن بر کارکنان وخانواده های آن ها، بر ضرورت به روز بودن اطلاعات مبلغان فرهنگی و فعالیت جدی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تاکید کرد . به میزبانی

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اهمیت فعالیت های فرهنگی دینی و نقش موثر آن بر کارکنان وخانواده های آن ها، بر ضرورت به روز بودن اطلاعات مبلغان فرهنگی و فعالیت جدی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تاکید کرد .

به میزبانی آبفای استان اصفهان برگزار شد؛
برگزاری نشست هماهنگی دبیران اجرایی امور فرهنگی دینی صنعت آب و برق

نشست هماهنگی و انسجام بخشی دبیران اجرایی امور فرهنگی دینی صنعت آب و برق به میزبانی آبفای استان اصفهان برگزار شد.
در این نشست که دبیران اجرایی امور فرهنگی دینی شرکت های آب و فاضلاب، آب منطقه ای، نیروگاه، برق منطقه ای، توزیع برق استان و توزیع برق شهرستان اصفهان حضور داشتند حجت الاسلام وثیق دبیر اجرایی آب و برق استان ضمن مرور فعالیت های فرهنگی دینی در سال ۱۳۹۹ به تبیین وتشریح برنامه های سال جاری پرداخت واز حضور پرتلاش وموثر شرکت ها به ویژه امور فرهنگی و دینی آبفای استان اصفهان و کسب رتبه سر آمد سال ۱۳۹۹ تشکر و قدردانی کرد.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز با بیان اهمیت فعالیت های فرهنگی دینی و نقش موثر آن بر کارکنان وخانواده های آن ها، بر ضرورت به روز بودن اطلاعات مبلغان فرهنگی و فعالیت جدی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تاکید کرد .
مهردادخورسندی حضور ائمه جماعات شرکت ها را به عنوان مبلغان معنوی در بین شهروندا ن، همکاران وخانواده های آنان در جهت توسعه و ترویج مدیریت مصرف بهینه آب و انرژی را از امتیازات موجود در شرکت ها خواند وگفت: ارتقاء سطح دانش علمی و همراه بودن با مطالبات مخاطبان می تواند در پیش برد اهداف صنعت آب و برق نقش به سزایی ایفا کندد . وی استفاده از ظرفیت منابر و مجالس مذهبی را یکی دیگر از راه های تبلیغ و ترویج مدیریت مصرف دانست که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان