تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
کد خبر : 28189

یگان ویژه و نیروهای مسلح باید همیشه برای مقابله با دشمنان آماده باشند

یگان ویژه و نیروهای مسلح باید همیشه برای مقابله با دشمنان آماده باشند

دیدار با کادر یگان ویژه اصفهان یگان ویژه و نیروهای مسلح باید همیشه برای مقابله با دشمنان آماده باشند به گزارش دنیای اسرار:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: یگان ویژه و همه نیروهای مسلح باید همیشه برای مقابله با دشمنان داخلی و خارجی که قصد به هم زدن امنیت عمومی را

Print Friendly, PDF & Email

دیدار با کادر یگان ویژه اصفهان

یگان ویژه و نیروهای مسلح باید همیشه برای مقابله با دشمنان آماده باشند

به گزارش دنیای اسرار:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: یگان ویژه و همه نیروهای مسلح باید همیشه برای مقابله با دشمنان داخلی و خارجی که قصد به هم زدن امنیت عمومی را دارند، آماده باشند و در مقابل آنها بایستند.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با کادر یگان ویژه اصفهان، اظهار داشت: مردم جامعه بدون حضور نیروهای مسلح که امنیت آنها را حفظ می کنند، امکان زندگی ندارند.
وی ادامه داد: امنیت و عزت مردم و ذلت دشمنان بدست نیروهای مسلح تامین می شود و با حضور نیروهای مسلح مردم در امنیت و آسایش زندگی می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: نیروهای مسلح همانند دیواری دور شهر هستند و شهر و کشور را امن می کنند .
وی بیان کرد: یگان ویژه در بعضی مواقع باید با دشمنان داخلی و خودی ها نبرد کند همانطور که امیرالمومنین(ع) در سه جنگ جمل، صفین و نهروان با مسلمانانی که در مقابل امام ایستاده بودند جنگید.
آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: عده ای خاص اگر بخواهند امنیت عام را به خطر بیاندازند نیروهای نظامی و انتظامی باید در مقابل آنها بایستند و با آنها مقابله کنند.
وی با اشاره به اینکه هر گونه تجمع باید با مجوز و بطور قانونی برگزار شود بیان کرد: تجمعات و تظاهرات مردم وقتی ادامه پیدا کند بطور قطع دشمن در آنها نفوذ خواهد کرد .
امام جمعه اصفهان افزود:کشاورزان برای مطالبات قانونی خود حق داشتند اما پس از یکبار تجمع و اعلام آن از طریق رسانه ها و صدا و سیما ، باید به تجمعات خود خاتمه میدادند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان