تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
کد خبر : 31167

انعقاد تفاهم نامه بین مخابرات اصفهان و شهرداری شهرضا

انعقاد تفاهم نامه بین مخابرات اصفهان و شهرداری شهرضا

با هدف افزایش تعاملات شهرداری و مخابرات در راستای هوشمندسازی شهری، تفاهم نامه ای فی ما بین مخابرات اصفهان و شهرداری شهرضا منعقد شد.   به گزارش دنیای اسرار، مدیر مخابرات منطقه اصفهان، در جلسه ای که بدین منظور با حضور حبیب قاسمی شهردار شهرضا و جمعی از مدیران و مسئولین مخابراتی در اداره مخابرات

Print Friendly, PDF & Email

با هدف افزایش تعاملات شهرداری و مخابرات در راستای هوشمندسازی شهری، تفاهم نامه ای فی ما بین مخابرات اصفهان و شهرداری شهرضا منعقد شد.

 

به گزارش دنیای اسرار، مدیر مخابرات منطقه اصفهان، در جلسه ای که بدین منظور با حضور حبیب قاسمی شهردار شهرضا و جمعی از مدیران و مسئولین مخابراتی در اداره مخابرات شهرستان شهرضا برگزار شد؛ گفت: با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات و لزوم ارائه خدمات الکترونیکی به مردم عزیز در قالب شهر هوشمند، تعامل میان شهرداری و مخابرات ، می‌تواند موجب تسریع روند توسعه شهر هوشمند و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شود.

 

اسماعیل قربانی افزود: توسعه فیبر نوری پیش‌نیاز هوشمندسازی شهر است و امضای این تفاهم نامه می تواند موجب تسریع در روند توسعه زیرساختهای فیبرنوری به عنوان پیشرفته ترین و بروزترین شبکه ارتباطی ثابت در سطح شهرستان شود.

 

گفتنی است، مساعدت برای احداث فیبر نوری در حوزه پایش تصویری و دعوت از شرکت‌های مطرح کشور در زمینه هوشمندسازی شهری به منظور بررسی روند پیشرفت شهر هوشمند و افزایش سطح تعاملات دو مجموعه از جمله مواردی است که در این نشست مورد توافق طرفین قرار گرفت.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان